od martv » úte 22. led 2013 13:25:57
xsouku04 píše: - Podpora IVR (tedy hlasového menu)
Můžete to prosím nějak rozvést? Resp. co všechno půjde nadefinovat?
Pohrávám si s myšlenkou vytvoření IVR, přes který by šly provádět různé akce ve firemním systému (např. automatické zjištění úhrady faktury, stavu služby atd.). Což by vyžadovalo, aby šlo IVR napojit na externí systém, předat mu údaje naťukané volajícím a podle toho pak posílat volajícímu hlášky.
Bude to řešitelné, nebo je to natolik specifické, že je zatím jediným řešením vlastní ústředna (Asterisk)?
[quote="xsouku04"] - Podpora IVR (tedy hlasového menu)[/quote]
Můžete to prosím nějak rozvést? Resp. co všechno půjde nadefinovat?
Pohrávám si s myšlenkou vytvoření IVR, přes který by šly provádět různé akce ve firemním systému (např. automatické zjištění úhrady faktury, stavu služby atd.). Což by vyžadovalo, aby šlo IVR napojit na externí systém, předat mu údaje naťukané volajícím a podle toho pak posílat volajícímu hlášky.
Bude to řešitelné, nebo je to natolik specifické, že je zatím jediným řešením vlastní ústředna (Asterisk)?