Chystaná vylepšení pro následující měsíce

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Chystaná vylepšení pro následující měsíce

Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce

od xsouku04 » úte 26. bře 2013 10:26:10

To jsou popleti.

Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce

od wit.cz » pon 25. bře 2013 21:17:50

Třeba má číslo registrované a prodává ho. Ha ha ha %)

Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce

od paty07 » čtv 21. bře 2013 23:46:35

Proč otevířáš rok a něco staré téma?

Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce

od tonda123456 » čtv 21. bře 2013 13:21:33

Když jsme u těch vylepšeních tak Praha 1 na svých stránkách uvedla
Bezplatná linka bezpečí (pro děti a mládež): 800 155 155, 800 155 555 že by odorik.cz poskytoval linku bezpečí? ha ha ha
http://www.praha1.cz/cps/bezpecnost-15337.html

Linka 800 155 155 přece vlastí odorik.cz voláni zdarma pro volaného.

Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce

od Jivo » čtv 22. pro 2011 3:34:55

xsouku04 píše:
Jivo píše: 4.) Umoznit vyber formatu emailu (SMS) o zmeskanem volani. Zbytecne moc informaci a 2SMS ve Vodafonu.
Asi bychom je mohli zkrátit pro všechny.
Obrázek
Opět chodí dvě SMS. A ještě nedávno opravdu chodila jen jedna.

Návrh hlášek při vyzvánění

od Jivo » čtv 22. pro 2011 3:26:02

Netuším, zda je to možné, ale někde se zde uvažovalo o nějakých možnostech hlášek místo vyzvánění. Navrhoval bych založit téma s tímto dotazem a sbírání návrhů. Ja sám bych navrhoval tyto a to v CZ/EN jazykové verzi společně. Tyto hlášky by si mohl zákazník nastavit sám.
Vyzvánění:
- Účastník momentálně není přítomen, zkuste jiný kontakt nebo zavolat později (nepřipojen by lidi mátlo, a informaci o jiném čísle by asi nebylo korektní, ale uvíal bych to. Prostě jako informace, aby volající zavolal třeba na mobil. Pokud nejsem připojen a volám na pevnou linku přes Vaše rozhranní přesměrovanou k Vám, číslo vyzvání.
- Účastník bude dlouhodobě nepřítomen, zkuste jiný kontakt (pokud by šlo doplnit o datum, také skvělé, třeba při dovolené)

při možnosti přesměrování, pred vyzváněním na druhé lince:
- nic, hovor automaticky přesměrován
- Účastník nepřítomen/obsazen budete přepojeni na záznamník hovoru
- Účastník nepřítomen/obsazen budete přepojeni na jinou linku (přepojení na konkrétní jednu linku)
- Účastník nepřítomen/obsazen budete přepojeni na jiné volné linky oddělení (pro firmy, předpokládám skupinové vyzvánění)

Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce

od Carlos » sob 10. pro 2011 22:18:14

Měl bych jeden návrh na vylepšení.
S Odorikem volám na více zařízeních, přes notebook aplikací Odorik a v mobilu přes integrovaný SIP. Notebook nevypínám, ale uspávám, aby byl rychle připraven k práci. Prorgam Odorik je tedy spuštěný neustále. Pokud pak volám přes mobil a zapnu notebook, program Odorik zobrazuje poslední stav kreditu, který byl při přihlášení (když je přes něj uskutečněn hovor, tak si kredit odečte) a není schopen si obnovit údaje z internetu. Je to jen taková drobnost, která asi není na pořadu dne (pro obnovení stačí program stačí vypnout a spustit, což není příliš pohodlné), ale snad by neměl být problém nastavit nějaký interval, po kterém se v programu zaktualizuje stav kreditu.

Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce

od xsouku04 » sob 03. pro 2011 23:28:44

Jivo píše:Dobry den,
dekuji za rychlou a uplnou odpoved. Jenom bych doplnil, ze tim volanim ze zahranici jsme myslel jiny smer. Aby mne mohl levne volat kolega za mistni sazbu, ktery je v zahranici. Vase informace jsou o tomto velice schovany po https://www.odorik.cz/ucet/nastaveni_volani.html Prichozi hovory -> Pristupova cisla -> s odkazem ma http://www.sipbroker.com/sipbroker/action/pstnNumbers.

Pokud na stránce http://www.sipbroker.com/sipbroker/acti ... WhitePages Operátoři se hledají nelogicky pod Number Search.
Zadáte zadáte hledat pod Enter Search Criteria Provider name Odorik najde to zeleně svítící záznam o Odoriku.
Obrázek
Mimochodem je tam uri špatně uvedeno jako 300100.odorik.cz, což ale ukazuje na stejnou adresu jako sip.odorik.cz, takže to na funkci nemá vliv.

Z toho výpisu je vidět, že odorik má prefix *9553, pokud tak chci volat třeba nějaké číslo v síti odorik, řekněme *300116 vytočím
*9553*300116 nebo také můžu klidně volat *9553539085858, kde 539085858 je geografické číslo tak jej lze vytočit v síti odorik.
sipbroker udělá to, že pošle hovor na uri *300116@sip.odorik.cz respektive 539085858@sip.odorik.cz (Více informací o volání na uri)


Problém je ale s některými přístupovými čísly. http://www.sipbroker.com/sipbroker/action/pstnNumbers Některé nefungují, některé sice fungují ale vypadá to, že se nepřenáší vždy dobře DTMF (tedy klávesy které zadáte). Mě se podařilo sám sebe spojit např. přes číslo +36-1-9990177, ale většina pokusů byla záhadně neúspěšných. Je ale možné že pokud se bude volat opravdu lokálně, tak přenášení DTMF bude spolehlivější.

Pokud někdo takto volá často a dlouze tak se asi vyplatí si to vyzkoušet. Jestli to někdo používáte, dejte vědět. Pokud to někomu nejde, dejte vědět také, zkusíme to testovat a kdyžtak jim napsat.

Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce

od Jivo » sob 03. pro 2011 22:42:44

Dobry den,
dekuji za rychlou a uplnou odpoved. Jenom bych doplnil, ze tim volanim ze zahranici jsme myslel jiny smer. Aby mne mohl levne volat kolega za mistni sazbu, ktery je v zahranici. Vase informace jsou o tomto velice schovany po https://www.odorik.cz/ucet/nastaveni_volani.html Prichozi hovory -> Pristupova cisla -> s odkazem ma http://www.sipbroker.com/sipbroker/action/pstnNumbers.

Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce

od xsouku04 » pát 02. pro 2011 22:18:32

Jivo píše:Dovolil bych navrhnout, tyto male zmeny:
1.) Balicek geograficke a nomadicke telefonni cislo, tedy i druha linka. Abych uzivatele, kteri maji mobilni pripojeni s geografickym cislem neporusovali predpisy CTU, tak se jedna vlastne o nutnost.
Smysl by dávalo nabízet nomadické číslo ke geografickému zdarma. Mohu o tom popřemýšelt
Jivo píše: 2.) V menu moznost vyberu zvlast. Testuji a cekam na nejake zajimave cislo. Ale musim porad mazat adresu a opet vytvaret. Kdyz je zadana adresa. nelze nomadicke vybrat. Po smazani je nutne u geografickeho adresu opet vybrat.
Na tuhle činnost to hold optimalizováno není. Ony jsou ale pěkné čísla skoro všechny. A nemít nějaká úplně supr pěkné číslo má i své výhody - méně omylů. Např. u osmistovek je to velmi podstatná vlastnost.
Já třeba vybírám co nejméně pěkné číslo, aby mi lidé volali co nejméně.
Jivo píše: 3.) Pres nejaky kod moznost menit vyzvaneci ton. Krom pouze obsazovaciho treba s informaci, ze ucastnik neni pritomny , ucasnik presmerovan a nedostupny atd.
Možná bychom mohli přidat nějaký extra status linky, který bude říkat. "Volaný účastník hovor nepřijímá". Nevím jestli má smysl lince nutit umělé obsazeno. Myslím že hlášky typu jako účastník není přítomný, by měli být až po zdvihnutí sluchátka.
Možná ale volitelná hláška ve stylu "hovor přesměrován" + potom vyzvánění na přesměrované číslo by byla ještě stále korektní. I když jsem to zatím nikde neviděl. Je to prostě informace o průběhu spojování hovoru podobně jako vyzvánění.
Jivo píše: 4.) Umoznit vyber formatu emailu (SMS) o zmeskanem volani. Zbytecne moc informaci a 2SMS ve Vodafonu.
Asi bychom je mohli zkrátit pro všechny.
5.) Jako neprihlasenemu se prispevek v toto vlaknu nezobrazi. Napsal jsem a odelsla 2x a bez uspechu. Po vytvoreni uctu a zalogovani vse OK.
Příspevek se zobrazí, ale až po sválení. Až přijdu na to jak to vypnout tak to provedu. Spameři stejně už nyní nezvládají zadat kontrolní otázku. Nyní jsem ty předchozí příspěvky ručně smazal, protože by tak bylo třikrát skoro to stejné.
6.) Nejaky navod, jak se da z automatu volat za cenu mistniho hovoru na SIP cislo. Jiste i tato moznost bude existovat, jak z celeho sveta volat za cenu mistniho hovoru. Pokud se nepletu, navrhoval bych pridat do zaznamu.
Z libovolné telefonní budky/pevné linky (s vyjimkou těch co jsou u T-mobile) je možné volat do sítě pomocí 822300400 nebo 822333444 a to úplně stejně jako kamkoli jinak.
Ze zahraničí je možné volat do sítě pomocí zpětného volání.

Zatím hlavně odlaďujeme novější verzi proxy a ještě musíme lépe vychytat přepojování hovorů. Takže na takové vychytávky bude čas nejspíš tak za čtvrt roku. Některé věci ale pracné nejsou.

S podravem Jivo

Nahoru