Chystaná vylepšení pro následující měsíce
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Obvykle oznamujeme až věci, které jsou hotové. Nyní udělám vyjímku a prozradím některé položky z našeho TODO listu.
+ Možnost pro každou linku nastavit jen jediný povolený hlasový kodek.
+ Pokud budete mít nastaveno paralelní vyzvánění na více jak 2 linky, nebudou se v tom případě ukládat zmeškané hovory na telefonu. (pokud to telefon podporuje, ale VoIP telefonů to asi podporuje většina)
+ chceme přidat základní podporu pro hlasové menu a hlasovou schránku, s tímto také zauvažujeme zda-li nepřidat nějakou formu podmíněného nebo časově ovlivnitelného přesměrování.
+ Možnost pro každou linku nastavit jen jediný povolený hlasový kodek.
+ Pokud budete mít nastaveno paralelní vyzvánění na více jak 2 linky, nebudou se v tom případě ukládat zmeškané hovory na telefonu. (pokud to telefon podporuje, ale VoIP telefonů to asi podporuje většina)
+ chceme přidat základní podporu pro hlasové menu a hlasovou schránku, s tímto také zauvažujeme zda-li nepřidat nějakou formu podmíněného nebo časově ovlivnitelného přesměrování.
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
A jak to vypadá s tím novým rozhraním a API pro posílání SMS?
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Hezký den,
bohužel mi v tomto TODO listu chybí již v jiném vlákně fóra slibovaná identifikace odchozího hovoru jako registrované mobilní číslo. Tato funkce je pro mě docela zásadní chtěl bych tím úplně nahradit volání přes operátora tj. mít od něj pouze datový balíček a veškeré hovory provádět přes odorik ať už přes internet popř. callback.
Ještě by mě zajímalo, zda tuto identifikaci chápu správně, že když budu někomu volat z nomadického telefonního čísla, které jsem u vás zakoupil (910110xxx), tak volánemu se zobrazí mé mobilní telefonní číslo a nikoli číslo 910110xxx.
Děkuji za odpověď
bohužel mi v tomto TODO listu chybí již v jiném vlákně fóra slibovaná identifikace odchozího hovoru jako registrované mobilní číslo. Tato funkce je pro mě docela zásadní chtěl bych tím úplně nahradit volání přes operátora tj. mít od něj pouze datový balíček a veškeré hovory provádět přes odorik ať už přes internet popř. callback.
Ještě by mě zajímalo, zda tuto identifikaci chápu správně, že když budu někomu volat z nomadického telefonního čísla, které jsem u vás zakoupil (910110xxx), tak volánemu se zobrazí mé mobilní telefonní číslo a nikoli číslo 910110xxx.
Děkuji za odpověď
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Posílání sms je nyní přepracováno, takže je pro API již dobrý čas. Děkuji za připomenutí.GeBu píše:A jak to vypadá s tím novým rozhraním a API pro posílání SMS?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
To už je rozpracované a bylo to slíbeno na několika místech, proto to již znovu neuvádím. Pokud máte zakoupeno 91011 číslo tak to Vám zůstane. Bude třeba si zakoupit další linku, která půjde nastavit na číslo Vašeho mobilního telefonu, nebo třeba i pevné linky od jiného operátora.samoyed píše:Hezký den,
bohužel mi v tomto TODO listu chybí již v jiném vlákně fóra slibovaná identifikace odchozího hovoru jako registrované mobilní číslo. Tato funkce je pro mě docela zásadní chtěl bych tím úplně nahradit volání přes operátora tj. mít od něj pouze datový balíček a veškeré hovory provádět přes odorik ať už přes internet popř. callback.
Ještě by mě zajímalo, zda tuto identifikaci chápu správně, že když budu někomu volat z nomadického telefonního čísla, které jsem u vás zakoupil (910110xxx), tak volánemu se zobrazí mé mobilní telefonní číslo a nikoli číslo 910110xxx.
Děkuji za odpověď
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Dobry den
Chci se zeptat,jestli bude v lednu dalsi zlevneni na mobily,a kam az chce EU jit ve snizovani
propojovacich poplatku.Idealni by byl stav v USA,Cine a nekterych jinych zemich - stejne,jako na pevnou.
Dale,bylo by mozne k anglictine,rustine a vdetnamstine pridat i spanelstinu?
To by ulehcilo orientaci ve Vasich sluzbach zdejsim Kubancum.
Zdravimg. Mortl
Chci se zeptat,jestli bude v lednu dalsi zlevneni na mobily,a kam az chce EU jit ve snizovani
propojovacich poplatku.Idealni by byl stav v USA,Cine a nekterych jinych zemich - stejne,jako na pevnou.
Dale,bylo by mozne k anglictine,rustine a vdetnamstine pridat i spanelstinu?
To by ulehcilo orientaci ve Vasich sluzbach zdejsim Kubancum.
Zdravimg. Mortl
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Obávám se, že toto je spíš otázka pro ČTÚ a pro EK, než pro podporu Odoriku. Pokud je mi známo, tak žádné plány dalšího snížení propojovacích poplatků ani do mobilní ani do pevné sítě zatím ČTÚ nezveřejnil. Čili že by nastala nějaká změna od ledna je krajně nepravděpodobné.Kristovec píše:Chci se zeptat,jestli bude v lednu dalsi zlevneni na mobily,a kam az chce EU jit ve snizovani propojovacich poplatku.l
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Jaká je situace s možností vypnutí hlášení "máte XXX minut" při začátku každého hovoru? Bude možné si přes webové rozhraní definovat hodnotu XXX, při jejímž podtečení se začne hláška ozývat?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
Ano, to máte taky slíbeno. Měli by být tedy 3 možnosti. Počet minut hlásit vždy, počet minut hlásit jen když je počet minut nižší než cca 20 minut na mobil nebo hodinu na pevnou - takže reálně hrozí přerušení hovoru. Hlášku vypnout úplně.mihal píše:Jaká je situace s možností vypnutí hlášení "máte XXX minut" při začátku každého hovoru? Bude možné si přes webové rozhraní definovat hodnotu XXX, při jejímž podtečení se začne hláška ozývat?
Také chci novým zákazníkům co se registrují přes internet nechat přednastaveno volbu s tím aby to počet minut říkalo jen když hrozí předčasné přerušení hovoru.
Re: Chystaná vylepšení pro následující měsíce
podmíněné přesměrování bych uvítal a určitě bych nebyl sám. V současné době lze zvolit pouze souběžné vyzvánění ale to je dosti nepraktické. Podmíněné přesměrování by se pak hodilo nejen pokud by byla linka nedostupna ale i třeba pokud by telefon do určité doby někdo nezvednul.
Podmíněné hlášení volných minut také nebude naškodu :-)
Podmíněné hlášení volných minut také nebude naškodu :-)