Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

od Válečník » sob 15. bře 2025 0:14:33

2025-03-14 Chyba stále přetrvává

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

od Válečník » pon 10. bře 2025 16:01:07

Uff, s tím jsem si užil ... Nekonečného testování a nastavování u hranic. Snad se to rozjede.
Ta změna mohla být aktivace vypnuté SIMkarty, jinak jsem žádnou nedělal.

Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

od xsouku04 » pát 07. bře 2025 11:59:03

Část našich simkaret nefungovala data data v 1. zóně roamingu.
Týkalo se to jen některých SIM a navíc jen těch, které neměly měsíční balíček dat.
K tomu aby se chyba projevila, byla nutná změna nastavení v období od 2025.02.01 do cca 2025-03-05. (detaily neznáme)

Problém se tedy týkal i 30 denních balíčků a stavu bez balíčku, kdy jsou data v roamingu účtována po KB za cenu 0,05 Kč/MB.

Nyní je již většina SIM ve správném stavu. Nikdo nový by se s tím ale již setkat neměl. Pokud by se tím někdo ještě setkal, je třeba nám nahlásit telefonní číslo. O víkendu, nebo pokud to vyloženě spěchá, může být jediné řešení si koupit menší měsíční balíček. Na požádání vám na něj dáme slevu.

K chybě došlo v souvislosti chystáním novým roamingovým balíčkům do 2. a 3. zóny, které konečně umožní používat data v těchto zónách (s vybranými operátory ostatní budou blokovány) za ceny dat jen málo vyššími než kolik stojí data v ČR. K chybě došlo u T-mobile.

Nahoru