Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Odpovědět
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8117
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od xsouku04 »

Nyní je opět možné žádat o aktivaci CLIP u mobilních čísel T-mobile (včetně předplacených karet a např. karet pod značkou Kaktus a mobil.cz).

CLIP je též možné aktivovat pro čísla v mobilní síti Odorik.cz. Ale pro tento případ je nutná další linka s geografickým nebo nomadickým(většinou) číslem. Tedy pokud ji nemáte, pořiďte si další linku, na ní nomadické číslo a pak můžete aktivovat na ní CLIP.

Mobilní číslo bude vždy pevně svázáno s linkou, co má přiřazené nomadické nebo geografické číslo, tedy u čísel Odorik.cz nebude možné používat přímo linku, na které je mobilní číslo přiřazeno.

Aby se to stihlo tento měsíc, je nutné aktivaci na Odorik.cz provést do 10. dne v měsíci večer.

K nastavení CLIPu se nejlépe dostanete, pokud v menu "linky" kliknete na telefonní číslo ve sloupečku CLIP.

Formulář, který budete na pobočce T-mobile vyplňovat se můžete podívat zde, doporučuji vytisknout a vzít s sebou, aby na pobočce nepopírali, že něco takového existuje.

Pokud máte mobilní číslo v síti Odorik tak tento formulář nepotřebujete a na pobočku T-mobile se nechodí, stačí to naklikat u nás na webu.

obrazek.png
obrazek.png (259.68 KiB) Zobrazeno 2307 x
obrazek.png
obrazek.png (242.24 KiB) Zobrazeno 2307 x
alfi
Příspěvky: 713
Registrován: čtv 03. led 2013 15:31:10

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od alfi »

Skvělé :-) Jen jsem moc nepochopil to "pevně svázáno s linkou", aneb když mám dvě linky s nomadickým a Odorik mobilním číslem a občas si chci zavolat přes VoIP s mobilním CLIP, tak to mám nastavit na kterou z nich? Vypadá, že na tu mobilní to ani požádat nejde - i když je taky pevně svázáno? Může jich být i víc se stejným číslem? :)
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8117
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od xsouku04 »

alfi píše: čtv 08. úno 2024 22:17:36 Skvělé :-) Jen jsem moc nepochopil to "pevně svázáno s linkou", aneb když mám dvě linky s nomadickým a Odorik mobilním číslem a občas si chci zavolat přes VoIP s mobilním CLIP, tak to mám nastavit na kterou z nich? Vypadá, že na tu mobilní to ani požádat nejde - i když je taky pevně svázáno? Může jich být i víc se stejným číslem? :)
Mobilní číslo pro volání přes internet je třeba svázat s nomadickým nebo geografickým číslem. Pokud žádné volné číslo nemáte, může být nutné si pořídit novou linku s novým číslem.
pali
Příspěvky: 99
Registrován: čtv 08. srp 2019 20:20:55

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od pali »

Vo webovom rozhraní už nie je možné manuálne zapnúť/vypnúť CLIP pre linku kde som mal slovenské číslo. Zapínal a vypínal som si CLIP na linke podľa potreby pred volaním. Nastal nejaký problém s používaním CLIPu pre slovenské čísla? A bude CLIP so slovenským číslom ešte dostupný?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8117
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od xsouku04 »

pali píše: pát 09. úno 2024 1:08:11 Vo webovom rozhraní už nie je možné manuálne zapnúť/vypnúť CLIP pre linku kde som mal slovenské číslo. Zapínal a vypínal som si CLIP na linke podľa potreby pred volaním. Nastal nejaký problém s používaním CLIPu pre slovenské čísla? A bude CLIP so slovenským číslom ešte dostupný?
Není to záměr, opravíme to. Ale nevím, jestli slovenský CLIP funguje, protože prý slovenští mobilní hovory blokují. Leda že byste byl v roamingu, např. v ČR, pak tu blokaci musí vypnout.
pali
Příspěvky: 99
Registrován: čtv 08. srp 2019 20:20:55

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od pali »

Bez problémov mi doteraz fungoval, mal som nastavené aby hovor nespojilo pri CLIP chybe a žiadnu chybu to nikdy nedalo. Je ale pravda, že SIM kartu mám v roamingu (ČR).
jadu
Příspěvky: 144
Registrován: pon 09. úno 2015 13:35:30

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od jadu »

Nastavil jsem, PIN zadal. Z textu mi není úplně jasné, kdy to začne fungovat. Skoro bych řekl, že při zadání 1. v měsíci to také může začít fungovat až posledního.
Cooltour
Příspěvky: 6
Registrován: pon 15. led 2024 11:42:09

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od Cooltour »

A tu šaškárnu s návštěvou TM a tuplováním žádosti o vyjmutí z ochrany musím taky stihnout do 10-ho? Se divím, že další podmínkou není vzít sebou ještě prarodiče :-/
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8117
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od xsouku04 »

Cooltour píše: pát 09. úno 2024 11:58:24 A tu šaškárnu s návštěvou TM a tuplováním žádosti o vyjmutí z ochrany musím taky stihnout do 10-ho? Se divím, že další podmínkou není vzít sebou ještě prarodiče :-/
To netuším, ale myslím, že je to pravděpodobné, i když ten deadline asi nebude desátého ale pár dní později. Ještě je třeba se připravit na to, že budou na pobočce tvrdit, že nic takového neexistuje. Takže vytisknuté screenshoty může být dobré mít s sebou.
Jde tedy hlavně o čísla v síti Odorik, kde ten druhý krok chybí.
Na druhou stranu nic to nestojí a je to napořád, tedy dokud SIM nezrušíte, nebo nezměníte operátora.
raduz
Příspěvky: 16
Registrován: stř 31. črc 2013 10:23:49

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od raduz »

Paráda, aspoň tak. Není ten TM dokument někde ke stažení? A co Kaktusí čísla, oni se k nim totiž pobočky Tmobile nehlásí, že to není "jejich". Budu rád za jakékoliv zkušenosti z poboček zde do diskuse. Nechápu jen proč to nemůže jít přes infolinku, dnes v době datových schránek.

Update: Jelikož mám ve správě Tmobile a Kaktus čísla, začal jsem s tím jednodušším kde se cacají že se vše vyřídí online než se někam vypravím, Kaktus: Opovědi infolinky:
1. "Výjimky co se týče Firewallu 2.0 bohužel neděláme - službu jsme zaváděli kvůli bezpečnosti, a proto je to plošné nastavení, které platí pro všechny SIMky."
Já: Děláte, viz odkaz na odorik.cz/fayn.cz, odpověď:
2. "Moment, poptám se... Tak podle informace od kolegy je vypínání firewallu v rozporu s bezpečnostními prvky sítě a nelze vypnout pro nějaké konkrétní telefonní číslo."

To bude ještě na dlouho, ale nevzdám to, když už jsme došlil až sem. Předpokládám že už je to dle nařízení ČTÚ?
Naposledy upravil(a) raduz dne pát 09. úno 2024 14:57:08, celkem upraveno 2 x.
Odpovědět