Ale ty "větší firmy", případně pro ně "poskytovatelé neveřejných služeb elektronických komunikací" to v drtivé většině případů dělají v souladu se zákonem také...luky píše:Nicméně mě štve, že když toto může dostat a spravovat lecjaká větší firma, proč to nemůže dělat virtuál, který má o to zájem, a který by to dělal v souladu se zákony.
Problém z pohledu síťového operátora je ten, že struktura účastníků u virtuála závisí na vůli těch účastníků (tedy pokud bude služba u toho virtuála výhodná, budou ji přednostně využívat specifičtí zájemci v maximálním možném rozsahu a budou k němu migrovat i od síťového operátora samotného), zatímco uživatelé služby u nějakého toho korporátního klienta se do značné míry chovají "statisticky průměrně".
Navíc korporátní klient většinou celkem bez problémů zajišťuje dohodnuté minimální plnění, což u virtuála (nebo i u "šedivky" s větším množstvím přeprodeje), může být někdy problém...
Takže ve výsledku je podnik s tisícovkou zaměstnanců a s možností např. 10 SIMek na rodinu pro toho síťového OPa zpravidla zajímavější, než virtuál typu Odorika, (tj. low-cost operátor pevných sítí) třeba s deseti tisíci klienty...