Odorik virtuálním mobilním operátorem
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Neuvažujete v budoucnu zavést možnost posílání sms z voip telefonů které to podporují např A580 IP který mám.To je služba která tu chybí jak sůl a nikdo krom O2 to zatím neumožňuje.To by ostatním spadla brada
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
A580 IP a ani jeho analogy nepodporují a neumí posílat SMS přes SIP/VoIP, ale pouze přes analogovou linku. A to hlasovým kanálem (pokud si to dobře vybavuji, tak prostřednictvím FSK modulace). Čili i kdyby nakrásně Odorik zprovoznil SMS via SIP do jiných sítí, tak stejně nemáte telefon, který tu SMS pošle.
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Škoda ale aspoň je člověk o něco chytřejší,počkáme na simky.ViR píše:A580 IP a ani jeho analogy nepodporují a neumí posílat SMS přes SIP/VoIP, ale pouze přes analogovou linku. A to hlasovým kanálem (pokud si to dobře vybavuji, tak prostřednictvím FSK modulace). Čili i kdyby nakrásně Odorik zprovoznil SMS via SIP do jiných sítí, tak stejně nemáte telefon, který tu SMS pošle.
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Tak držím palce, ať Vám ta strategie vyjde! Ale konkurenční ha-vel už musel poplatky za správu SIM snížit na 25Kč ze 40Kč, protože příliš mnoho zákazníků na "poplatek za pozdrav" nenalákal. I v ČR se situace v tomto mění a zákazníci už nejsou ovce.xsouku04 píše: Souhlasím. Navíc části našich zákazníků by dělalo potíže ony balíčky pochopit, aktivovat, deaktivovat přecházet a pod. A celé bychom si to hrozně zkomplikovali. Myslím, že je dobrý nápad se lišit právě tím, že si tyhle komplikace odpustíme.
Uvidíme, co s telekomunikačním trhem udělá liberalizace v EU v polovině roku 2014 - pak si bude moci každý předplatit balíček s neomezenými daty od zahraničního operátora za 300 v době, kdy to bude potřebovat. Do té doby v ČR zůstává nejvýhodnější virtuál TescoMobile, pokud bude držet akci "dvojnásobek kreditu za dobití" (v zahraničí drží tento přístup taky dlouhodobě, i když zde uvádějí zatím jen do konce roku) - přeci jen efektivně 1.50Kč za minutu po ČR a 0.75Kč v síti a 75Kč za 150MB dat plus neomezená při rychlosti 200kbps po skončení FUPu, není špatné.
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Tesco je gigant. A teď vytáhne z rukávu třetí trumf - volání ve své síti zdarma bez drahých balíčků, stačí jen být v Tesco klubu. A takovou nabídku už nikdo nedorovná.
Na Slovensku to udělalo rovnou, tady to dělají postupně
Na Slovensku to udělalo rovnou, tady to dělají postupně
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Odkud máte tyto informace o TescoM? Fakta nebo spekulace?
Osobně používám Ha-loo, Odorik na CallBack.
Jsem rád, že majitelé Odoriku vyčkávají s uvedením nabídky na trh, virtuálů a nabídek se vyrojilo spousty, ale příliš odvážná nabídka zatím na trh nepřišla.
Představa 1 kreditu na vše se mi velmi zamlouvá, bude-li to stát za to, přejdu od Ha-loo na Odoričí sim, i za cenu placeného přechodu.
Osobně používám Ha-loo, Odorik na CallBack.
Jsem rád, že majitelé Odoriku vyčkávají s uvedením nabídky na trh, virtuálů a nabídek se vyrojilo spousty, ale příliš odvážná nabídka zatím na trh nepřišla.
Představa 1 kreditu na vše se mi velmi zamlouvá, bude-li to stát za to, přejdu od Ha-loo na Odoričí sim, i za cenu placeného přechodu.
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Tescu se několik let vyhýbám děkuji nechci ani za korunu už z principu.luky píše:Tesco je gigant. A teď vytáhne z rukávu třetí trumf - volání ve své síti zdarma bez drahých balíčků, stačí jen být v Tesco klubu. A takovou nabídku už nikdo nedorovná.
Na Slovensku to udělalo rovnou, tady to dělají postupně
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
No, je to pořád systém "černého pasažéra", ve kterém jsou ti nevolající dotováni těmi volajícími, protože ti nevolající nezaplatí dost na to, aby se uhradily náklady na "přistavení služby".Flatus píše:Zdá se mi to jako velmi rozumný a ohleduplný systém, na kterým ani virtuální operátor neprodělá.
Pokud se týká toho dalšího, tedy "balíčkování", to je především marketingová záležitost. A je to poměrně citlivé na nastavení velikosti balíčku a ceny podle konkrétních statistických dat (resp. podle chování zákazníků), která začínající virtuál nemá u svých klientů k dispozici.
Jinak, já bych do těch balíčků jen těžko šel, protože meziměsíční rozdíly v nákladech na komunikaci mám ve stovkách procent. Takže mi plně vyhovuje systém nákladově orientovaného paušálu za to, že služba běží a systém je připraven mne obsloužit. Plus zpoplatněním úkonů, které buď operátora něco stojí, nebo vyvolávají vícepráci a levné minuty (ehm, raději sekundy) a SMS za stejnou cenu pro každého.
A jediné, nad čím bych jako operátor uvažoval, to by možná byla nějaká sleva či jiné zvýhodnění (ideálně v kvalitě servisu) pro "VIP" klienty s větší útratou, která by už mohla naznačovat možnost jejich odchodu někam na flat tarif

Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
takovou reklamní masáž jakou má Tesco mobile v TV těžko někdo trumfne. Tesco má obrovskou vyjednávací pozici vůči GSM operátorům. Až sníží nebo zruší ten 300 korunový "paušál", tak bude lídr na trhu (bez emocí). Řekl bych, že raději budou se ziskem na nule, než aby se o nich psalo, že neumí dělat byznys. Jde jim o jméno. Navíc lidé znají Tesco, budou mu věřit více než neznámému virtualovi, "který není v televizi"
Re: Odorik virtuálním mobilním operátorem
Já myslel že kvalitní servis je pro všechny nejen pro vip jedině že by vip s větší utratou poskytovala videotelefonem servis nějaká nahoře bez a ještě s větší útratou celá bez jinak co se týče balíčku tak když to jen slyším tak mi naskakuje kopřivka,těch Klausových bylo doaleluja.ViR píše:No, je to pořád systém "černého pasažéra", ve kterém jsou ti nevolající dotováni těmi volajícími, protože ti nevolající nezaplatí dost na to, aby se uhradily náklady na "přistavení služby".Flatus píše:Zdá se mi to jako velmi rozumný a ohleduplný systém, na kterým ani virtuální operátor neprodělá.
Pokud se týká toho dalšího, tedy "balíčkování", to je především marketingová záležitost. A je to poměrně citlivé na nastavení velikosti balíčku a ceny podle konkrétních statistických dat (resp. podle chování zákazníků), která začínající virtuál nemá u svých klientů k dispozici.
Jinak, já bych do těch balíčků jen těžko šel, protože meziměsíční rozdíly v nákladech na komunikaci mám ve stovkách procent. Takže mi plně vyhovuje systém nákladově orientovaného paušálu za to, že služba běží a systém je připraven mne obsloužit. Plus zpoplatněním úkonů, které buď operátora něco stojí, nebo vyvolávají vícepráci a levné minuty (ehm, raději sekundy) a SMS za stejnou cenu pro každého.
A jediné, nad čím bych jako operátor uvažoval, to by možná byla nějaká sleva či jiné zvýhodnění (ideálně v kvalitě servisu) pro "VIP" klienty s větší útratou, která by už mohla naznačovat možnost jejich odchodu někam na flat tarif