Náměty a připomínky
Re: Náměty a připomínky
myslel jsem třeba návod na http://www.odorik.cz/w/callback kdy se odesílá pin na 773080830. Pokud tu sms posílám ze svého telefonu, není problém. Pokud z cizího (příklad), tak je dobré pamatovat na to, že odeslaná sms zůstává v adresáři odeslané sms. Pokud někdo používá pro odeslání sms zdarma Oskárka, tak se tyto sms archivují na serveru, kde je provozován Oskárek. Toť vše
Re: Náměty a připomínky
Čo sa námetov týka, pre mňa by bola zaujímavá možnosť účtovania faktúrou. Teda po každom mesiaci by bola vystavená faktúra za poskytnuté služby. Tiež by som uvítal možnosť spôsobu platby inkasom. Pre CZ a SK (hlavne firemných) zákazníkov by to bolo zaujímavé riešenie, odpadli by starosti so sledovaním, či je dosť kreditu, sprehladnilo by sa účtovníctvo...Na druhej strane by bolo asi potrebné pri tejto voľbe podpísať zmluvu s potrebnými údajmi k fakturovaniu, ale to nevidím ako problém 

Re: Náměty a připomínky
To už se tady kdysi řešilo a stanovisku Odoriku bylo, že jsou (a chtějí být) předplacenou službou. Navíc v tom snad ani není problém, jedině že musí člověk dát peníze dopředu (což je ale pro Odorik zase jistota, že nebude z nikoho nic vymáhat, když dotyčný nezaplatí).
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8539
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náměty a připomínky
Věřím že jediný bezpečný způsob jak pro operátora (má jistotu, že peníze dostane) tak i pro zákazníka (jeho účet nemůže být zneužit takovým způsobem, aby vznikly dluhy) předplacený kredit.
Co bychom ale mohli udělat, je automatické dorovnávání kreditu na určitou částku, třeba jednou za měsíc a to inkasem. Pokud by účet měl být zneužit, zákazník si to všimne pravděpodobně dříve, než bude znovu nabito na nastavenou částku.
Co bychom ale mohli udělat, je automatické dorovnávání kreditu na určitou částku, třeba jednou za měsíc a to inkasem. Pokud by účet měl být zneužit, zákazník si to všimne pravděpodobně dříve, než bude znovu nabito na nastavenou částku.
Re: Náměty a připomínky
Jo, to je zajímavá myšlenka.
xsouku04 píše:Co bychom ale mohli udělat je automatické dorovnávání kreditu na určitou částku, třeba jednou za měsíc a to inkasem. Pokud by účet měl být zneužit, zákazník si to všimne pravděpodobně dříve, než bude znovu nabito na nastavenou částku.
Re: Náměty a připomínky
Tohle je vyborny napad.xsouku04 píše:Co bychom ale mohli udělat je automatické dorovnávání kreditu na určitou částku, třeba jednou za měsíc a to inkasem.
Re: Náměty a připomínky
Súhlasím, to s dobíjaním kreditu inkasom mi prijde ako užitočné vylepšenie. Odpadla by starosť, aby kredit nedošiel zrovna keď ho budeme najviac potrebovať a možno by nebola možnosť ho zrovna dobiť.
Re: Náměty a připomínky
Napadla ma ešte jedna vec. Bolo by technicky možné nastaviť, aby pri volaniach na SK nebolo nutné zakaždým vytáčať predvolbu +421? Predpokladnám, že by to šlo v nastaveniach dialplanu pre konkrétny IP telefon? Prípadne by možno bolo zaujímavé vytvoriť priamo nastavenie u Odorika, kde by si zákazník vybral, do akej krajiny bude najčastejšie volať a automaticky by mu bola doplňaná predvolba krajiny.
V praxi: Pri vytočení 00, alebo + na začiatku by bolo jasné, že volajúci vytáča aj medzinárodnú predvolbu, v ostatným prípadoch (032, 0905...) by šlo o číslo bez medzinárodnej predvolby, takže túto by Odorik doplnil automaticky. Je niečo také realizovatelné?
V praxi: Pri vytočení 00, alebo + na začiatku by bolo jasné, že volajúci vytáča aj medzinárodnú predvolbu, v ostatným prípadoch (032, 0905...) by šlo o číslo bez medzinárodnej predvolby, takže túto by Odorik doplnil automaticky. Je niečo také realizovatelné?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8539
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náměty a připomínky
Jaký máte telefon? Nastavit to v dialplanu daného konkrétního telefonu je to správné řešení.aiwan píše:Napadla ma ešte jedna vec. Bolo by technicky možné nastaviť, aby pri volaniach na SK nebolo nutné zakaždým vytáčať predvolbu +421? Predpokladnám, že by to šlo v nastaveniach dialplanu pre konkrétny IP telefon? Prípadne by možno bolo zaujímavé vytvoriť priamo nastavenie u Odorika, kde by si zákazník vybral, do akej krajiny bude najčastejšie volať a automaticky by mu bola doplňaná predvolba krajiny.
V praxi: Pri vytočení 00, alebo + na začiatku by bolo jasné, že volajúci vytáča aj medzinárodnú predvolbu, v ostatným prípadoch (032, 0905...) by šlo o číslo bez medzinárodnej predvolby, takže túto by Odorik doplnil automaticky. Je niečo také realizovatelné?
Re: Náměty a připomínky
Předpokládám, že veškeré své budoucí náměty a připomínky bude lepší adresovat přímo zainteresovaným osobám ať své šílené nápady neventiluji na fóru. Bude to tak lepší?