Dobrý den. Po registraci SIM karty se mi objevila hláška ve smyslu, že je tel. číslo (SIM) již používáno. pokud se nejedná o chybu při zadávání, tak mám kontaktovat Odorik.
Je to asi bug protože jsem registroval 2 karty a hláška se objevila v obou případech a nyní mám napsáno: "Registrace čísla 799794103 je kompletní. Vyčkejte prosím na aktivaci SIM karty. Aktivace ještě není plně automatická a může trvat až do druhého dne". Takže je asi vše v pořádku, ale bylo by dobré to nějak napravit, jinak budou pořád registrující lidé SIM pořád volat na *100
používané tel. číslo
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8558
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: používané tel. číslo
Myslím, že se o žádný problém nejedná, je třeba počkat, než bude aktivace kompletní.
Re: používané tel. číslo
Mně to vyskočilo také, mám na mysli tu hlášku, že SIM je již registrována (jako by pro jiné číslo), ale jelikož jsem omylem klikl dvakrát, vzal jsem to jako reakci systému na druhé kliknutí.