Pokud myslel, pak to nebylo úplně konzistentní s dotazem uživatele "romsur", neb ten měl IMHO na mysli přenos požadavku na spojení standardní signalizací, tedy přes volené telefonní číslo. A u té platí limity dané obsahem a délkou čísla.Fex píše:Přesně tak jsem to myslel a snad i napsal v předchozím příspěvku. Podle mne lze takto realizovat mj. i původní požadavek uživatele "romsur" a o tom to celé je.ViR píše: Jediná možnost je, že z mobilní sítě hovor pošlete na telefonní číslo se zvýhodněnou cenou a nějakou jinou cestou, než standardní telefonní signalizací, dáte zařízení v místě terminace hovoru pokyn, kam a jak má hovor směrovat dál. Čili vytvoříte dva samostatné ale propojené hovory....
Pokud se týká té "jiné cesty" (tedy nikoli běžnou telefonní signalizací) pro předání pokynu ke "kompletaci" volání formou sestavení navazujícího hovoru (ať už zpětného, či "dopředného"), tak tak to přece není problém - umí to třeba kdejaká PBX, i ústředny mnoha operátorů, třeba i v rámci neveřejných funkcí (ve smyslu ZoEK). Ale většinou to není tak rychlé a pohodlné na obsluhu...