Dobrý den,xsouku04 píše:Ne je to jiné, lepší, ale zatím to pořád nefunguje. PAC kód už není. Kód, který se nyní jmenuje ČVOP, dostáváte od opouštěného operátora. Více zde http://www.odorik.cz/w/eshop:sim#prenes ... _operatoraPigom píše:Jak to je s přenosem čísla po 1.9.2013 pořád platí ?
Prvni krok je zakoupeni sim od Odorika > 100,-
zavedeni nove linky > 5,- (melo by byt vraceno pokud bude linka vyuzita pro gsm)
na nove lince zadost o portaci > 250,- poratce + 50,- jistina (vlastni cislo -> vlastni cislo -> prenos mobilniho cisla od ...)
prijde sms s PAC kodem, ktery predate soucasnemu OP, ktery zadost posoudi a nasledne cislo uvolni
pak uz jen cekat az novy OP (zde to asi nebude delat Odorik, ale GTS nebo T-mobile) stanovy datum prenosu
v den prenosu bude cislo od pulnoci cca do 5h mimo, ci na nove sim budou nabihat sluzby, po 6ty hodine by melo bejt vse funkcni
Děkuji.
Lepší je to v tom, že simkartu u nás si můžete pořídit až když vám současný operátor odchod schválí. Nemělo by to hrozit propadnutí nové simkarty. Také by to mělo být rychlejší.
mám Vaši SIM, na kterou chci portovat číslo od T-mobile, ČVOP už mám.
Pořád mu uniká, krok č.3 z vašeho návodu
http://www.odorik.cz/w/eshop:sim#prenes ... _operatora
3. Krok, kdy si vybíráte mobilní telefonní číslo, přeskočte - místo toho přejděte rovnou k aktivaci
- vůbec nevím, kde se tento krok provádí, můžete mi poslat link přímo na tento formulář, ač se snažím, nechápu jak se na něj dostat.
Díky moc