Jak se zdá, mobilní operátoři opět přistoupili k "zpřehledňování"

.
U Vodafone je nabídka zpřehledněna o vypuštění nových aktivací
"Připojení na skok", O2 pro změnu zpřehlednil cenu u balíčku
"Pokec na jedno", když v rámci zabránění zmatení zákazníka místo dvou cen 49,50 Kč týdně za volání na mobil a 19,- Kč týdně za volání na pevnou částku sjednotil na té vyšší. A konečně T-mobile, aby se to nepletlo, rozeslal uživatelům balíčku "Twist pevná+"
(což byli většinou senioři, kteří jej využívali k volání po doktorech, úřadech a podobně) následující SMS:
Dobry den, abychom pro Vas meli jen ty nejlepsi sluzby, musime obcas nektere starsi ukoncit. Proto bohuzel 22.9. o pulnoci vypneme i balicek Twist Pevna+. Smlouvu muzete pripadne vypovedet bez sankce. Dekujeme za pochopeni a omlouvame se. Vas T-Mobile
Čili TMo se s tím nemazal, žádné úpravy ceny, ponechávání balíčku současným uživatelům, či podobný útlocitný postup, ale rovnou to "natvrdo" zrušil...
Jinak docela úsměvný by byl dotaz mé matky (76 let), pokud by to nebyl spíš k pláči, která (patrně na rozdíl od manažerů TMo) je schopná velmi dobře rozeznávat "jemné nuance" jazyka, když se mne zeptala, jak a kdy si to tedy po tom vypnutí může znova zapnout.
Když jsem jí vysvětlil, že TMo tím vypnutím fakticky myslí úplné zrušení, ale nechce, aby to "vyznělo tak natvrdo", tak vypustila několik nereprodukovatelných výrazů, pravila že nechápe za co jí děkují, když "normální člověk" tyhle gauneřiny nikdy nepochopí (a že měla za to, když do nich nacpe několik tisíc ročně, tak že má nárok alespoň na včasné informace a slušné zacházení), no a pak se věcně zeptala, co s tím uděláme, že s takovými ŠMEJDY již nechce mít nic společného.
Takže závěrem - jak to vypadá s odoričími službami v síti VF?