Ještě nějaké detaily o tom, co jsme naměřili.
Posílám nějaké detaily toho, co jsme naměřili.
Stream, který přišel od Vás není v pořádku. To jste ale nemohl slyšet, to ztěžovalo situaci protistraně.
Max delta = 569.51 ms at packet no. 3085
Max jitter = 112.54 ms. Mean jitter = 4.74 ms.
Max skew = 1922.33 ms.
Total RTP packets = 3566 (expected 3566) Lost RTP packets = 82 (2.30%) Sequence errors = 75
Duration 143.72 s (-34 ms clock drift, corresponding to 7998 Hz (-0.02%)
Stream, který od nás odcházel, ale v pořádku je.
Vaše wifi, přes kterou jste volal, se nezdá být moc kvalitní. Nokia posílá pakety, jen pokud není ticho, to vysvětluje proč je chybně směr hovoru od Vás mnohem kratší.
Bohužel přesně to, co došlo k Vám, my u nás nenaměříme, ale často je to tak, že když není ideální jeden směr, není ani druhý.
Hovory s nesouvisející chybovou hláškou
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8280
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hovory s nesouvisející chybovou hláškou
- Přílohy
-
- hovor.png (63.45 KiB) Zobrazeno 4407 x
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: ned 04. lis 2012 10:14:43
Re: Hovory s nesouvisející chybovou hláškou
xsouku04: Tak Wi-Fi je router NETGEAR WNDR 4500 připojený na kabelový modem od UPC. Připojení k Internetu UPC Fiber Power 40 Mb/s.
Určitě je i pár lepších variant, ale zase tolik jich nebude.
NOKIA E52 je bezdrátově připojená k routeru.
Nevím, nevím, jestli se problém s nesouvisející a nechtěnou hláškou v hovoru dá svést na WiFi, resp. na telefon. Pokud si vzpomínám, tak jste E51 i E52 tady chválil jako kvalitní tefony.
Ještě ke "kratšímu" hovoru, resp. objemu dat vyslaných ode mne volanému. V době přehrávání hlášky jsem po většinu času mlčel, protože překřičet tu "plechovou hubu" nemělo smysl. Tím by se dalo vysvětlit, proč telefon po určitou dobu nic neposlal.
Určitě je i pár lepších variant, ale zase tolik jich nebude.
NOKIA E52 je bezdrátově připojená k routeru.
Nevím, nevím, jestli se problém s nesouvisející a nechtěnou hláškou v hovoru dá svést na WiFi, resp. na telefon. Pokud si vzpomínám, tak jste E51 i E52 tady chválil jako kvalitní tefony.
Ještě ke "kratšímu" hovoru, resp. objemu dat vyslaných ode mne volanému. V době přehrávání hlášky jsem po většinu času mlčel, protože překřičet tu "plechovou hubu" nemělo smysl. Tím by se dalo vysvětlit, proč telefon po určitou dobu nic neposlal.
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: ned 04. lis 2012 10:14:43
Re: Hovory s nesouvisející chybovou hláškou
xsouku04: Můj poslední vzkaz zůstal pravděpodobně kvůli důležitějším úkolům již bez odezvy.
Teď byl necelé 2 měsíce klid, ale včera se mi do hovoru ID 77669022 připletla krátká hláška nejprve ve španělštině, pak v angličtině ("Number is not in use"). Nicméně hláška byla skutečně krátká a byla přehrána potichu, takže vlastní hovor příliš nerušila.
Zato dnes to při hovoru ID 77753475 bylo "na zabití". Hláška dlouhá "jako týden", nejdřív v nějaké neznámém jazyku, pak anglicky a navíc přehrána tak hlasitě, že jsem si s volaným vůbec nerozuměl.
Oba hovory byly uskutečněny na tuzemská mobilní čísla, každý jiné volané osobě.
Jak je možné, že se do hovoru pletou cizojazyčné nesouvisející hlášky
Teď byl necelé 2 měsíce klid, ale včera se mi do hovoru ID 77669022 připletla krátká hláška nejprve ve španělštině, pak v angličtině ("Number is not in use"). Nicméně hláška byla skutečně krátká a byla přehrána potichu, takže vlastní hovor příliš nerušila.
Zato dnes to při hovoru ID 77753475 bylo "na zabití". Hláška dlouhá "jako týden", nejdřív v nějaké neznámém jazyku, pak anglicky a navíc přehrána tak hlasitě, že jsem si s volaným vůbec nerozuměl.
Oba hovory byly uskutečněny na tuzemská mobilní čísla, každý jiné volané osobě.
Jak je možné, že se do hovoru pletou cizojazyčné nesouvisející hlášky
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: ned 04. lis 2012 10:14:43
Re: Hovory s nesouvisející chybovou hláškou
Dobrý den,
na svou předchozí připomínku ve výše uvedené věci jsem ani po déle než 5 měsících nedostal žádnou odpověď.
Možná další 2 výskyty obtěžující hlášky přimějí Odorik popřemýšlet a konečně odstranit jejich příčinu.
Včerejší hovor ID 91835318 - nejprve přehrána hláška o nízkém kreditu v češtině. Po ní bezprostředně hláška o tom, že číslo není používáno (nejprve asi ve španělštině, pak v angličtině). Stav kreditu před hovorem cca 197 Kč!
Dnešní hovor ID 91949213 - tentokrát "jen" hláška o nízkém kreditu, který má být údajně ve výši 36 Kč. Přitom kredit po tomto hovoru je 190,82 Kč (viz. screenshot)!
Hlášky jsou otravné a naprosto bezdůvodné. Kreditu mám na svém účtu dost.
Kdybych je slyšel jen já, vadilo by mi to, ale se zatnutými zuby by se to dalo akceptovat.
Ovšem pokud je slyší i protistrana, je to "na zabití"! Hlavně v případě, kdy jde o důležitý hovor.
Pane Soukupe, to s tím nedokážete nic udělat? Už jsem si zvyknul, že VoIP hovory se smysluplnou kvalitou lze realizovat jen přes pevné nebo Wi-Fi připojení k Internetu, nikoliv přes mobilní internet. Tyto nechtěné "bonusy" deklasují kvalitu služeb jinak téměř bezchybného Odoriku.
Oba hovory uskutečněny pomocí VoIP volání z NOKIA E52 přes UPC internet, router NETGEAR WNDR 4500.
na svou předchozí připomínku ve výše uvedené věci jsem ani po déle než 5 měsících nedostal žádnou odpověď.
Možná další 2 výskyty obtěžující hlášky přimějí Odorik popřemýšlet a konečně odstranit jejich příčinu.
Včerejší hovor ID 91835318 - nejprve přehrána hláška o nízkém kreditu v češtině. Po ní bezprostředně hláška o tom, že číslo není používáno (nejprve asi ve španělštině, pak v angličtině). Stav kreditu před hovorem cca 197 Kč!
Dnešní hovor ID 91949213 - tentokrát "jen" hláška o nízkém kreditu, který má být údajně ve výši 36 Kč. Přitom kredit po tomto hovoru je 190,82 Kč (viz. screenshot)!
Hlášky jsou otravné a naprosto bezdůvodné. Kreditu mám na svém účtu dost.
Kdybych je slyšel jen já, vadilo by mi to, ale se zatnutými zuby by se to dalo akceptovat.
Ovšem pokud je slyší i protistrana, je to "na zabití"! Hlavně v případě, kdy jde o důležitý hovor.
Pane Soukupe, to s tím nedokážete nic udělat? Už jsem si zvyknul, že VoIP hovory se smysluplnou kvalitou lze realizovat jen přes pevné nebo Wi-Fi připojení k Internetu, nikoliv přes mobilní internet. Tyto nechtěné "bonusy" deklasují kvalitu služeb jinak téměř bezchybného Odoriku.
Oba hovory uskutečněny pomocí VoIP volání z NOKIA E52 přes UPC internet, router NETGEAR WNDR 4500.
- Přílohy
-
- Stav kreditu po dnešním hovoru s chybovou hláškou.
- Odorik_StavKreditu_190-82Kc_20140723_nr.jpg (110.46 KiB) Zobrazeno 4175 x
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8280
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hovory s nesouvisející chybovou hláškou
Jestli chcete, dám Vaši linku zachytávat a pak Vám budu schopen poslat nejen celý pcap dat, co tam teklo, ale i mp3 toho, co bylo slyšet.
Nikdo jiný se s tím zatím nesetkal, tedy nepředpokládám, že by to byla chybu u nás.
Nikdo jiný se s tím zatím nesetkal, tedy nepředpokládám, že by to byla chybu u nás.
-
- Příspěvky: 487
- Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15
Re: Hovory s nesouvisející chybovou hláškou
Pokud to slyší i druhá strana, nemůže to tam dávat nějaký pochybný provider po cestě?