Zřejmě Odorik vylepšil účtování hovorů a hlídání služeb v případě poklesu kreditu do záporných hodnot. Čemu ale nerozumím je to, že když jsem si z jiného účtu Odorik převedl částku 50,- Kč tak i po převodu nefungují hovory a v online webovém rozhranní u linky / vlastní telefonní číslo je sice SIM karta aktivní, ale v závorce je uvedeno, probíhá deaktivace SIM karty. Přitom jsem ji ručně nezapnul tu deaktivaci. Nemělo by to být tak, že by tam mělo být reaktivace místo deaktivace ?
A pak se ptám, jak dlouho musím čekat, než po převodu kreditu se u GTS zruší blokace hovorů ? Tedy jak dlouhá je tam prodleva ?
A ještě jedna velká žádost a prosba pro Odorik jestli by nebylo možné aktivovat tak jako v případě službu SMS zmeškané hovory taky rovněž SMS INFO service o tom, že služby SIM karty jsou deaktivované pro nedostatek kreditu nebo proto, že je záporný zůstatek ? Jelikož není možné zavolat na číslo 1111. Ptám se a žádám o to, že ostatní operátoři tohle mají, že v případě vyčerpání kreditu příjde informační SMS.
