Chybka ve výpisu volání

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
petr-kohut
Příspěvky: 30
Registrován: sob 01. čer 2013 18:53:13

Chybka ve výpisu volání

Příspěvek od petr-kohut »

Dobrý den,
když si v uživatelském rozhraní navolím "výpis volání"/"statistika" a zadám období od "01.11.2013" do "31.11.2013" (zde je chyba - takové datum neexistuje) a stisknu tlačítko "vypiš", dostanu nesmyslně vysokou částku.
Správně by (dle mého názoru) buďto mělo dojít k opravě datumu o den zpět nebo dojít k nahlášení chyby (to by úplně stačilo).
Je to jen drobný námět na vylepšení rozhraní. Ne zásadní chyba.
Uživatelský avatar
Largon
Příspěvky: 448
Registrován: pon 07. lis 2011 10:14:09

Re: Chybka ve výpisu volání

Příspěvek od Largon »

Dobrý den,
díky za upozornění. Přidali jsme varovnou zprávu v případě špatného data.
JPT
Příspěvky: 333
Registrován: sob 03. lis 2012 22:21:05

Re: Chybka ve výpisu volání

Příspěvek od JPT »

Zkoušel jsem to a zobrazuje to blbě. Pokud by to nebylo náročné, tak bych to upravil tak, aby to vyhodilo hlášku s chybou a výpis to nevygenerovalo, protože si toho třeba někdo nemusí všimnout i když je to červeně. A nebo to dát větším fontem hned od kraje.
Odpovědět