Dobrý den,
po portaci mého mobilního čísla 724965275 od O2 k Odorik se mi nikdo z O2 nemůže dovolat ani poslat sms. Při hovoru je buď jenom ticho, nebo se ozve hlasová schránka. Poslané sms se nedoručí. Já můžu v pořádku telefonovat a psát kamkoliv. Dá se mi dovolat a poslat sms např. z T-Mobile nebo GoMobile. Jen od O2 ke mně nic nedorazí...
Když jsem se na to dnes ptal v O2, tak mi řekli, že po portaci už s tím nemají nic společného a že tedy chyba nemůže být u nich.
Můžete prosím zkusit ověřit, kde by mohl být problém? Díky.
Po portaci od O2 se mi nikdo z O2 nedovolá
Re: Po portaci od O2 se mi nikdo z O2 nedovolá
mi se to stalo taky - odchozí provoz byl ok, příchozí ne. doporučuju to reklamovat přímo na podpoře odoriku, do druhého dne (ale dost možná až po jejich zásahu?) bylo vše ok a dorazily i smsky. nejspíš ty portace mají v TM rozbité ("chyba byla v nastavení směrování na straně T-Mobile") 

- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po portaci od O2 se mi nikdo z O2 nedovolá
Problém jsem přeposlal do GTS. Jinak by problém měl jít hlásit i v O2, chyba bude dost dobře v jejich systémech.
Re: Po portaci od O2 se mi nikdo z O2 nedovolá
Neměl, protože kolega davehell po proběhlé portaci s O2 nemá žádný právní vztah. V tom měl operátor bohužel pravdu. Mohli by to tam ovšem hlásit zákazníci O2, kteří se kolegovi nemohou dovolatxsouku04 píše:Jinak by problém měl jít hlásit i v O2,

To bych samozřejmě vůbec nevyloučil, ale - viz výše. Zákazník se má nárok obracet jen na toho, s kým má smlouvu, a je věcí toho operátora, aby to řešil dál.xsouku04 píše:chyba bude dost dobře v jejich systémech.
Objektivně vzato, ono to ani jinak není dost dobře možné. (V ekonomické rovině - musíte se prostě zabývat těmi, kteří vám platí, a zároveň nemůžete věnovat zdroje těm, kteří vašimi zákazníky nejsou. Není to jen právní záležitost.)
Re: Po portaci od O2 se mi nikdo z O2 nedovolá
Můžou se tam obrátit ti, kteří se z O2 nemůžou dovolat (protože technicky, problém se zase nejlépe řeším tam, kde je, ne na druhé straně republikyjlo píše:Zákazník se má nárok obracet jen na toho, s kým má smlouvu, a je věcí toho operátora, aby to řešil dál.

Re: Po portaci od O2 se mi nikdo z O2 nedovolá
Přesně to jsem psal o pár řádků výšeHooonza píše: Můžou se tam obrátit ti, kteří se z O2 nemůžou dovolat

Samozřejmě souhlas.Hooonza píše: (protože technicky, problém se zase nejlépe řeším tam, kde je, ne na druhé straně republiky).
Re: Po portaci od O2 se mi nikdo z O2 nedovolá
Včera mi přišla sms od technického oddělení T-Mobile, že na nápravě mého problému pracují a dnes už funguju bez problému. Nebylo nutné ani znovu se obracet s reklamací na O2.
Díky za pomoc
Díky za pomoc
