Nechci přiřazení mobilního čísla ke stávající lince Odorik
Nechci přiřazení mobilního čísla ke stávající lince Odorik
Dá se nějak předejít situaci, když si chci přiřadit SIM Odorik k mému účtu, na němž už logicky jednu stávající linku VoIP, kterou chci nadále používat tak jak je (s nepřiděleným veřejným číslem) ? Při převodu stávajícího čísla od původního operátora se mi SIM přiřadila k jediné lince a teď při volání z VoIP adaptéru mám hovor identifikovaný mým mobilním číslem místo všeobecného čísla +910119999, které jsem chtěl u téhle linky dochovat.
Re: Nechci přiřazení mobilního čísla ke stávající lince Odor
Za 5Kč přidat další linku a nepřiřazovat k ní číslo. Taky to tak mám.
Re: Nechci přiřazení mobilního čísla ke stávající lince Odor
Jenže 5 Kč už je investice. Za to se dá třeba koupit nemovitost u vody.Pitomec píše:Za 5Kč přidat další linku a nepřiřazovat k ní číslo. Taky to tak mám.

Re: Nechci přiřazení mobilního čísla ke stávající lince Odor
Dobrý den
jsem rovněž naprosto spokojeným uživatelem VOIP linky od ODORIKu a chtěl bych si u něj pořídit minimálně 2 SIM karty pro sebe a některé členy rodiny. Mám však několik drobných otázek, souvisejících s původním dotazem, k jejich zodpovězení jsem se na těchto stránkách nedopracoval nebo jsem snad odpovědi nepochopil (telefonie není mým koníčkem). Mohu klidně prodat několik domů u vody a získat tak prostředky na další telefonní čísla, přesto mi není jasné následující:
- mohu mít své stávající VOIP číslo ve stavu, ve kterém je doposud (volám přes stávající VOIP připojení se stávajícím VOIP číslem) a
- pod stejným účtem (na který u ODORIKu provádím platby) dvě nebo více SIM karet, každou se svým vlastním telefonním číslem novým nebo číslem přeneseným od jiného operátora?
Volání z každé SIM karty by u příjemce mělo vypadat jako volání z jiného mobilu (jen účet za volání by byl společný)
- budu mít v tomto systému přehled o voláních za každou SIM zvlášť?
- jaké kroky musím pro takto fungující systém udělat? (prosil bych popis pro člověka s mírnou? retardací)
Děkuji za odpověď
jsem rovněž naprosto spokojeným uživatelem VOIP linky od ODORIKu a chtěl bych si u něj pořídit minimálně 2 SIM karty pro sebe a některé členy rodiny. Mám však několik drobných otázek, souvisejících s původním dotazem, k jejich zodpovězení jsem se na těchto stránkách nedopracoval nebo jsem snad odpovědi nepochopil (telefonie není mým koníčkem). Mohu klidně prodat několik domů u vody a získat tak prostředky na další telefonní čísla, přesto mi není jasné následující:
- mohu mít své stávající VOIP číslo ve stavu, ve kterém je doposud (volám přes stávající VOIP připojení se stávajícím VOIP číslem) a
- pod stejným účtem (na který u ODORIKu provádím platby) dvě nebo více SIM karet, každou se svým vlastním telefonním číslem novým nebo číslem přeneseným od jiného operátora?
Volání z každé SIM karty by u příjemce mělo vypadat jako volání z jiného mobilu (jen účet za volání by byl společný)
- budu mít v tomto systému přehled o voláních za každou SIM zvlášť?
- jaké kroky musím pro takto fungující systém udělat? (prosil bych popis pro člověka s mírnou? retardací)
Děkuji za odpověď
Re: Nechci přiřazení mobilního čísla ke stávající lince Odor
Dobrý den,
čísel můžete mít pod jedním uživatelským účtem více. Každé číslo je přiřazeno k lince, takže si pak můžete filtrovat hovory/útraty podle jednotlivých čísel.
Jak to vypadá se můžete podívat na ukázkovém účtu. Přihlašte se do rozhraní s PINem 6803618664 a v horním menu si klikněte na odkaz "linky", tam uvidíte přiřazení jednotlivých čísel.
Postup nastavení je pak většinou takový, že si pořídíte další linku (poplatek 5 Kč) a dále už podle toho, jaký typ čísla chcete přidat. Pro nové GSM číslo anebo portaci naleznete popis postupu v našem eshopu u SIM karty: http://www.odorik.cz/obchod/kategorie/s ... a-odorikcz
čísel můžete mít pod jedním uživatelským účtem více. Každé číslo je přiřazeno k lince, takže si pak můžete filtrovat hovory/útraty podle jednotlivých čísel.
Jak to vypadá se můžete podívat na ukázkovém účtu. Přihlašte se do rozhraní s PINem 6803618664 a v horním menu si klikněte na odkaz "linky", tam uvidíte přiřazení jednotlivých čísel.
Postup nastavení je pak většinou takový, že si pořídíte další linku (poplatek 5 Kč) a dále už podle toho, jaký typ čísla chcete přidat. Pro nové GSM číslo anebo portaci naleznete popis postupu v našem eshopu u SIM karty: http://www.odorik.cz/obchod/kategorie/s ... a-odorikcz
Re: Nechci přiřazení mobilního čísla ke stávající lince Odor
Dobry den,
mam novou SIM od Odoriku (jeste neaktivovanou), chci si na ni portovat cislo od jineho operatora. Zaroven uz mam zrizenou linku a ni prideleno mobilni cislo od Odorika, je mozne na SIM portovat cizi cislo a zaroven priradit i to nove Odorik cislo. Napadlo me pouzit paralelni zvoneni, ale problem je, ze pokud k te lince (s mob. cislem Odorik) neni prirazena SIM na linku se dovolat neda. Diky za radu.
mam novou SIM od Odoriku (jeste neaktivovanou), chci si na ni portovat cislo od jineho operatora. Zaroven uz mam zrizenou linku a ni prideleno mobilni cislo od Odorika, je mozne na SIM portovat cizi cislo a zaroven priradit i to nove Odorik cislo. Napadlo me pouzit paralelni zvoneni, ale problem je, ze pokud k te lince (s mob. cislem Odorik) neni prirazena SIM na linku se dovolat neda. Diky za radu.
Re: Nechci přiřazení mobilního čísla ke stávající lince Odor
Na jednu SIM jedno číslo, buď nové nebo portované. Oboje nelze, jedině mít 2x SIM, na jedné číslo nové a na druhé portované a mezi nimi provést směrování hovorů (je to ovšem za 0,59Kč/min.).
Re: Nechci přiřazení mobilního čísla ke stávající lince Odor
hmm...kdyz uz, tak nomand na to smerovat pujde, ne? Za .59/min
Re: Nechci přiřazení mobilního čísla ke stávající lince Odor
Nomadické (i geografické) číslo samozřejmě jde nasměrovat na tu linku, na které je přiřazeno mobilní číslo na SIM. Ovšem za těch 0,59Kč/min.
Re: Nechci přiřazení mobilního čísla ke stávající lince Odor
Jenom to trochu upřesním. Nomadické/geografické číslo lze směrovat na mobilní číslo a platí se pak 0,59 Kč/min. V případě směrování na linku by na mobilu (nebo kdekoliv jinde) musel běžet nějaký SIP klient připojený k dané lince, aby toto směrování fungovalo. Pak se neplatí nic.