Ztrátovost 0.277 % není vysoká, nicméně pokud se tak děje skokově občas, tak prostě nějaké to slovo se nepřenese.reiben píše:Zasílám nové měření. Měření jsem nechal běžet cca 7 a půl minuty. Výsledek z příkazové řádky:
Ping statistics for 81.31.45.51:
Packets: Sent = 793, Received = 791, Lost = 2 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 14ms, Maximum = 312ms, Average = 18ms
Výsledek měření přes aplikaci přikládám v příloze.
Zkoušeli jsme i volat a pokaždé když vypadl zvuk, tak ztracené pakety v příchozích statistikách rapidně poskočily.
Co tedy navrhujete? Poslat screen poskytovateli internetu?
Kdyby tato ztrátovost vznikla tak, že se občas ztratí nějaký paket (třeba jeden za vteřinu) téměř by si toho nikdo nevšiml. Ale když je to OK a pak se ztratí celé slovo je jasné, že to výrazně ruší hovor.
Ano poslat screen měření poskytovateli internetu s tím, že sice ztrátovost není vysoká, ale trvá vždy několik vteřin a tím to podstatně ruší při hovoru. Potíže s voláním byste měl zjistit, i pokud voláte např. skype<->skype.