Registrace bez emailu
Re: Registrace bez emailu
Tohle už je mimo rozlišovací schopnost většiny uživatelů, ti rozliší max služby s dobíjením kreditu a na fakturu. A zjevně je nedostupnost (respektive dostupnost až na žádost jako náhradní řešení) karet tak jak je mají ostatní opové pro některé potenciální zákazníky omezující.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8539
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Registrace bez emailu
Problém trochu je, že T-mobile nemá zájem abychom distribuovali tradiční předplacené karty.xtonda píše:Tohle už je mimo rozlišovací schopnost většiny uživatelů, ti rozliší max služby s dobíjením kreditu a na fakturu. A zjevně je nedostupnost (respektive dostupnost až na žádost jako náhradní řešení) karet tak jak je mají ostatní opové pro některé potenciální zákazníky omezující.
Na to má svoje značky jako mobil.cz, kaktus.cz a pod.
Tedy simkarty nemůžeme hromadně distribuovat do trafik a podobně. Jen si ručně předpřipravíme na pobočce pár karet dopředu, aby pak, když člověk, co si pro takovou simkartu, přijde, nemusel dlouho čekat, než to obsluha na webu za něj nakliká. (pokud to nezvládá) Většina našich současných zákazníků to ale zvládá, nebo má někoho, kdo jim s tím pomůže.
Odorik je ale pořád především VoIP operátor.
Re: Registrace bez emailu
Tak jasně, mít stovky karet po trafikách je u malého operátora nesmysl, ale mít takové karty připravené tak, že lidem co přijdou na pobočku prodáte obálku a oni si to zprovozní vložením do mobilu bez nutnosti použít cokoliv dalšího by neměl být problém. A také takovéto karty zasílat poštou po vyplnění formuláře na webu či telefonní objednávce bez nutnosti nějaké registrace.
Vzhledem k tomu jak vypadá váš web předpokládám, že většina co to nezvládá se na vašem webu prostě ztratí a jde pryč, ti co se nechtějí registrovat jdou pryč zrovna tak, čili vy se o nich ani nedozvíte.
Pokud se stále vidíte hlavně jako VoIP operátor, tak je to samozřejmě otázka strategického rozhodnutí zda takovéto zákazníky chtít a takové karty vůbec nabízet. Předpokládám, že čím víc klientů, tím snáze se rozpustí fixní náklady jako je vývoj vašeho řešení apod., na druhou stranu je otázka zda by takovíto zákazníci nekonzumovali více podpory a tedy do jaké míry by se vyplatili.
Vzhledem k tomu jak vypadá váš web předpokládám, že většina co to nezvládá se na vašem webu prostě ztratí a jde pryč, ti co se nechtějí registrovat jdou pryč zrovna tak, čili vy se o nich ani nedozvíte.
Pokud se stále vidíte hlavně jako VoIP operátor, tak je to samozřejmě otázka strategického rozhodnutí zda takovéto zákazníky chtít a takové karty vůbec nabízet. Předpokládám, že čím víc klientů, tím snáze se rozpustí fixní náklady jako je vývoj vašeho řešení apod., na druhou stranu je otázka zda by takovíto zákazníci nekonzumovali více podpory a tedy do jaké míry by se vyplatili.
Re: Registrace bez emailu
Pokud někdo odejde jenom proto, že se neumí na webu zaregistrovat (a nemá nikoho, kdo to udělá za něho), tak to asi žádný skutečný zákazník nebude. Spíš nějaký kolemjdoucí, který jenom střídá operátory a de facto ani nemá zájem být u Odoriku...
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8539
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Registrace bez emailu
Souhlasím s tím, že část lidí to může odradit.
Asi by bylo nejlepší, aby si to objednávali po telefonu.
Tam je můžeme vyzpovídat, zeptat se, co by potřebovali, jaké mají zvyklosti a říci jim, jestli má Odorik pro ně smysl a jakým způsobem jej mohou v jejich případě používat.
Asi by bylo nejlepší, aby si to objednávali po telefonu.
Tam je můžeme vyzpovídat, zeptat se, co by potřebovali, jaké mají zvyklosti a říci jim, jestli má Odorik pro ně smysl a jakým způsobem jej mohou v jejich případě používat.
Re: Registrace bez emailu
Od kdy máš telefon? Máš v rodině straší nebo netechnicky orientované členy?
Já mám telefon od roku 1998, máma o rok později, v té době sice už web byl, servery jako mobil.cz, operátoři měli informační web, ale klientská sekce pro správu účtu přišla později, O2 nic takového nemělo dost dlouho. Prostě chtít si koupit telefon a veškeré věci s ním související řešit přímo přes něj bez jakékoliv nutnosti mít internet je stále zcela opodstatněné očekávání spousty potenciálních klientů. Chápu, že to není hlavní cílová skupina Odorika, ale proč jim zbytečně házet klacky pod nohy.
Já mám telefon od roku 1998, máma o rok později, v té době sice už web byl, servery jako mobil.cz, operátoři měli informační web, ale klientská sekce pro správu účtu přišla později, O2 nic takového nemělo dost dlouho. Prostě chtít si koupit telefon a veškeré věci s ním související řešit přímo přes něj bez jakékoliv nutnosti mít internet je stále zcela opodstatněné očekávání spousty potenciálních klientů. Chápu, že to není hlavní cílová skupina Odorika, ale proč jim zbytečně házet klacky pod nohy.
Re: Registrace bez emailu
EuroTel od července 96, PSTN někdy od roku 92. A netechnicky orientovaní členové rodiny se obrátí na ty technicky orientované, v tom bych problém neviděl. Každopádně mě šlo jenom o to, že kdo jde k Odoriku, tak ví proč a není to určitě cílová skupina typu Bleskomobilu ze stánku. Tak jsem to myslel 

Re: Registrace bez emailu
Hlavní cílovka to není, ale ti technicky zdatní to šíří mezi ty méně a často ty vztahy nejsou tak těsné ten zdatný stál o to jim to administrovat a ten druhý naopak aby jim někdo viděl do výpisu.
Můj názor prostě je, že tím, že na webu karta, která by se chovala jako klasická předplacenka, není jako rovnocenná alternativa, se Odorik připravuje o zákazníky.
Můj názor prostě je, že tím, že na webu karta, která by se chovala jako klasická předplacenka, není jako rovnocenná alternativa, se Odorik připravuje o zákazníky.
Re: Registrace bez emailu
Tak je skvělé, že je možné takové SIM karty pořídit, v době, kdy jsem to pro strýce zjišťoval já (někdy na konci podzimu či zimy), tak jsem o této možnosti nikde nic nenašel. A nejde jen o to, že by strýc neměl "někoho, kdo mu to zařídí" - to jsem sice zařizoval já - ale založit další účet s mojí e-mailovou adresou myslím nešlo. To jsem pro něj někde ještě zřizovat poštovní schránku? Když by jí nikdy nepoužíval? Teď už je to dávno pasé - SIM kartu měl asi měsíc, pak mi ji vrátil a že bude mít raději dál Vodafone kartu a k tomu snad ještě ČEZ nebo něco podobného...
Re: Registrace bez emailu
Souhlasim s xtondou. Proces ziskani a aktivace sim karty u Odoriku je tak komplikovany, ze to 95% BFU nezvladne.