Hovor za paušál
Re: Hovor za paušál
Tak tento příspěvek opravdu pobavil, dobrý.
Re: Hovor za paušál
Tak jsem měl dnes další hovor od Vodafonu. Asi retenční oddělení, level 2. Když jsem jim posledně říkal, že balíček se 100 minutami a 100 SMS za asi 115 Kč (a k tomu bych měl data 500 MB za asi 115 Kč) nechci - protože těch 100 minut často nevyužiji a pak se mi těch 115 Kč měsíčně za něco, co nevyužiji, platit nechce - a navíc že mi vadí, že bych po provolání těchto volných minut měl platit přes 5 Kč za minutu - tak co myslíte, že udělají?
Nechají mě týden jakoby "vydusit" a zavolají znova, nejprve se jako zeptat, jestli ČVOP v pořádku dorazilo (jasně, nejen SMSkou, ale i e-mailem). Jak si děsně váží toho, že jsem s nimi od roku 2001. No a že by měli takový super tarif - 200 minut, 200 SMS, 250 MB dat - dokonce s účtováním po vteřinách - za asi 280 Kč. Volání po provolání volných minut opět asi přes 5 Kč... No neberte to, za ty prachy...
Tož nevím, mají mě za úplného debila? Jsem jim znovu říkal - chci paušál maximálně 20-30 Kč a volat za 1,5-2 Kč za minutu, volné minuty ať si nechají. Ale to asi neumí. Nebo to umí jen pro nějaké větší firmy a ne pro moje "jednomužné" IČ/IČO...
Nechají mě týden jakoby "vydusit" a zavolají znova, nejprve se jako zeptat, jestli ČVOP v pořádku dorazilo (jasně, nejen SMSkou, ale i e-mailem). Jak si děsně váží toho, že jsem s nimi od roku 2001. No a že by měli takový super tarif - 200 minut, 200 SMS, 250 MB dat - dokonce s účtováním po vteřinách - za asi 280 Kč. Volání po provolání volných minut opět asi přes 5 Kč... No neberte to, za ty prachy...
Tož nevím, mají mě za úplného debila? Jsem jim znovu říkal - chci paušál maximálně 20-30 Kč a volat za 1,5-2 Kč za minutu, volné minuty ať si nechají. Ale to asi neumí. Nebo to umí jen pro nějaké větší firmy a ne pro moje "jednomužné" IČ/IČO...
Re: Hovor za paušál
No, oni tohle nechtějí umět. U velkých firem/"rámcovek" jde o to, že mají dohodnuté nějaké minimální plnění a ceny na smlouvu (jednu fakturu) a nějaký počet SIMek. A je v určitém rozmezí celkem šuma fuk, jak je "v rámci rámcovky" rozložená konzumace služeb. Respektive, podle toho co je u té smlouvy dohodnuto jako možné (jen zaměstnanci či i rodinní příslušníci a pod.) tak operátor nastaví a nabídne parametry, protože ty skupiny mají většinou nějaké statisticky podložené chování...MaT píše:Tož nevím, mají mě za úplného debila? Jsem jim znovu říkal - chci paušál maximálně 20-30 Kč a volat za 1,5-2 Kč za minutu, volné minuty ať si nechají. Ale to asi neumí. Nebo to umí jen pro nějaké větší firmy a ne pro moje "jednomužné" IČ/IČO...
Např. podle struktury skupiny bude asi různé využívání VPN, takže např. je-li předpoklad jejího nízkého využití, operátor se ji snaží nanutit jako povinnou s voláním "zdarma" za nízký měsíční paušál, nad nímž se mávne rukou, a většinou na tom vydělá. Ale když obdobné podmínky nastavíte například nějakému spolku zájemců o levné telefonování ve skupině, či mini firmám, je téměř jisté, že ty výhody využijí "až na dřeň"...
Re: Hovor za paušál
Souhlasím, přesně kvůli průhlednému účtování jsem u Odorika.jirka píše:Balíčky jsou pro balíky, kdo má rád balíčky nechť zůstane u naší velké trojky (tam se baví vymýšlením "výhodných" balíčků) nevím co je na tom složité pochopit, že nejjednodušší a nejelegantnější je jedna sazba za minutu s férovým účtování po vteřinách - vidím že několikaletá reklamní masáž velké trojky zanechala na některých nesmazatelnou stopu
Určité zvýhodnění za vyšší provolanou částku už je - odpuštění poplatku za SIM.
Maximálně bych schvaloval jako další stupeň zvýhodnění snížit cenu za hovory (opět pokud za X dní nazpět bylo utraceno Y Kč), ale znamená to hýbat s ceníky... Ale aspoň by si uživatel nekupoval dopředu něco, co může / nemusí využít a příjde mi to férovější než balíčky.
Re: Hovor za paušál
To by možná stálo za zvážení i pro VOIP (pokud je na to prostor), třeba typu pokud za posledních 60 dní utraceno víc než 300 tak je minuta třeba o 10 hal. levnější (VOIP 0,49 mobil 1,39 ....). Ale ani tak si nestěžujiKukin píše:Maximálně bych schvaloval jako další stupeň zvýhodnění snížit cenu za hovory (opět pokud za X dní nazpět bylo utraceno Y Kč), ale znamená to hýbat s ceníky... Ale aspoň by si uživatel nekupoval dopředu něco, co může / nemusí využít a příjde mi to férovější než balíčky.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8280
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hovor za paušál
A nebo to udělat formou vrácení části kreditu. Tedy např. pokud někdo za minulý měsíc provolal více např. 253 minut - utratil 149,26 Kč na mobilní telefony, dostane bonus 25.3 Kč kreditu zpět, tedy měl by minutu za ne za 0,59 Kč/min ale 0,49 Kč/min.Georgius píše:To by možná stálo za zvážení i pro VOIP (pokud je na to prostor), třeba typu pokud za posledních 60 dní utraceno víc než 300 tak je minuta třeba o 10 hal. levnější (VOIP 0,49 mobil 1,39 ....). Ale ani tak si nestěžujiKukin píše:Maximálně bych schvaloval jako další stupeň zvýhodnění snížit cenu za hovory (opět pokud za X dní nazpět bylo utraceno Y Kč), ale znamená to hýbat s ceníky... Ale aspoň by si uživatel nekupoval dopředu něco, co může / nemusí využít a příjde mi to férovější než balíčky.
Výsledek by tedy byl, že bychom mohli lépe konkurovat různým balíčkům a "neomezeným voláním", ale přitom by vše zůstalo jednoduché a bez paušálních poplatků. O tom lze uvažovat.
V létě by měl klesnout propojovací poplatek do pevných sítí, tedy umožní to nějaké další snížení ceny i když ne o tolik, o kolik se sníží poplatek. Chce to ale dobře promyslet. Nemá moc smysl rozpoutávat cenovou válku.
Re: Hovor za paušál
Vraceni kreditu mi neprijde tak dobre jako snizeni ceny po provolani nejake castky, protoze vytvari situace, kdy musim treba jeste provolat 5 KC abych vydelal 20KC na vraceni kreditu. Snizeni ceny znamena, ze volam a nic neresim, kdyz volam vic, stoji casem minuta mene.
Uz ted je po provolani 100KC odpusteni denniho poplatku.
Kdyby bylo po provolani treba 200KC za poslednich 30 dni snizeni ceny o 10hal/min bylo by to podle mne nejjednodussi.
Uz ted je po provolani 100KC odpusteni denniho poplatku.
Kdyby bylo po provolani treba 200KC za poslednich 30 dni snizeni ceny o 10hal/min bylo by to podle mne nejjednodussi.
Re: Hovor za paušál
Možná jednodušší na pochopení pro uživatele, ale zase se asi musí brát v potaz, jak jednoduše to půjde implementovat v systému... Já bych třeba jako jednodušší (a méně náročné na zdroje) viděl to, že když se třeba jednou za 24 hodin pustí skript/dotaz, který se u všech uživatelů podívá, jestli v posledních 30 dnů neutratili víc než nějakou částku - a pokud ano, tak jim připíše těch třeba 25 Kč (jednorázově). Aby se třeba před každým hovorem zjišťovalo, jestli za posledních 30 dnů byla provolaná nějaká částka a podle toho se nastavila sazba pro daný hovor, to už by asi bylo trochu náročnější. Nebo by u každého uživatele musela být uložena hodnota, za kolik aktuálně volá. A třeba jednou za 24 hodin by se tahle hodnota aktualizovala (také na základě nějakého dotazu, který by to vyhodnotil - ale hlavně, aby se nemusel pouštět pořád)...
Ale nevím, třeba zatím Odorik nemá tolik zákazníků a databáze i odpovědi na takovéhle dotazy vrací rychle jak blesk... Já jsem jenom tak nějak zvyklý raději počet dotazů do databáze minimalizovat...
Ale nevím, třeba zatím Odorik nemá tolik zákazníků a databáze i odpovědi na takovéhle dotazy vrací rychle jak blesk... Já jsem jenom tak nějak zvyklý raději počet dotazů do databáze minimalizovat...
Re: Hovor za paušál
Misto promenlive klesajici ceny bych se take radeji priklanel k jednorazovemu pricteni kreditu, klidne i casteji nez 1x za mesic.
Krome vyse zminovanych nevyhod je totiz i ve vypisu hovoru sloupec "cena za minutu", ktery by tim padem byl pak u kazdeho hovoru jiny a byl by to totalni zmatek.
Krome vyse zminovanych nevyhod je totiz i ve vypisu hovoru sloupec "cena za minutu", ktery by tim padem byl pak u kazdeho hovoru jiny a byl by to totalni zmatek.
Re: Hovor za paušál
xsouku04:
Ano, to je velice dobrý nápad. Nebudete muset složitě zasahovat do systému a hýbat s ceníky, ale jednoduše navýšíte kredit o stanovený bonus, čímž se ve výsledku stane volání levnější.
Uživatel nebude muset hlídat časovou platnost a stav balíčků, zkrátka se nebude muset o nic starat a přesto bude platebně zvýhodněn.
Zedna: naprosto souhlasím
Ano, to je velice dobrý nápad. Nebudete muset složitě zasahovat do systému a hýbat s ceníky, ale jednoduše navýšíte kredit o stanovený bonus, čímž se ve výsledku stane volání levnější.
Uživatel nebude muset hlídat časovou platnost a stav balíčků, zkrátka se nebude muset o nic starat a přesto bude platebně zvýhodněn.
Zedna: naprosto souhlasím