Pro vyzkoušení zkuste zavolat na *081 a říkat "šel za ním myslivec, péro na klobouku."


Díky
To je fakt. Ale jak to vyzkoušet a slyšet to takzvaně na vlastní ucho, abych mohl sám posoudit, kde je asi chyba... Netechnický člověk na druhém konci hovoru nemá náladu se mnou řešit kvalitu hovoru a proč co kde vypadlo atd. Udělám to jednoduše. Do teď jsem volal s vyrušením echa, nyní ho mám vypnuté, jeden hovor už proběhl, echo prý bylo, ale dalo se v pohodě komunikovat. Tak to nechám vypnuté, budu volat, jak je třeba a třeba po 10 hovorech už snad budu schopen posoudit, kdy byly častější výpadky. Hlasitost sluchátka a mikrofonu mám na nejnižší použitelné úrovni, tak do toho nebudu šťourat a uvidíme...xsouku04 píše:Echotest není na testování vyrušení echa, ale abyste si mohli vyzkoušet, jak nahlas jste slyšet.
Doporučuji funkci vyrušení echa zkoumat na zkutečném hovoru a ne na echotestu, který echo záměrně a uměle vytváří a telefon se jej pak snaží vyrušit.
No, detekce hlasu se většinou používá společně s potlačním datového toku, pokud potřebujete daty hodně šetřit... Ale je celkem běžné, že to jednak seká začátky, a jednak to může sekat i části slov, při hodně tichém vyslovování neznělých souhlásek.swejzi píše:Měl jsem však zapnutou funkci detekce hlasu, tudíž, pokud jsem nemluvil, tak bylo na volaném telefonu naprosté ticho místo šumu (tak to správně má být), což možná lidé na druhé straně považovali za výpadky.
Vypnutím mikrofonu jste v podstatě vypnul i to echo! (Vzniká-li "akustickou cestou" - reproduktor/mikrofon)swejzi píše:Tak jsem to otestoval sám na sobě, na každém uchu jeden telefon, s tím, že vždy jeden z telefonů měl vypnutý mikrofon a až na jeden drobný výpadek (pohyboval jsem se po bytě, abych vyzkoušel různé úrovně signálu) byl přenos zvuku čistý a srozumitelný. Takže uznávám, že funkce potlačení echa je v tom nevinně. Měl jsem však zapnutou funkci detekce hlasu, tudíž, pokud jsem nemluvil, tak bylo na volaném telefonu naprosté ticho místo šumu (tak to správně má být), což možná lidé na druhé straně považovali za výpadky. Takže naopak vypínám funkci detekce hlasu a jakýkoliv případný výpadek dávám za vinu nekvalitnímu 3G signálu a víc to řešit nebudu.