Skype - přesměrování chatu

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
mobilemanic
Příspěvky: 487
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Skype - přesměrování chatu

Příspěvek od mobilemanic »

[01.07.14 20:44:59] xxx: Vaši zprávu přijala automatická virtuální ústředna služby www.odorik.cz.
[01.07.14 20:44:59] xxx: Automat bohužel nedovede odpovědět a momentálně ani dále přeposlat Vaši zpávu.
[01.07.14 20:44:59] xxx: Uživatele proto kontaktujte zavoláním !
[01.07.14 20:44:59] xxx: Službu provozuje VoIP operátor miniTel s.r.o. www.odorik.cz www.4smart.cz
Proč to někdy normálně přeposílá na email a někdy to píše tohle? Je to naprosto nevypočitatelné :-/
4smart.cz
Administrátor
Příspěvky: 1373
Registrován: úte 12. říj 2010 9:16:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Skype - přesměrování chatu

Příspěvek od 4smart.cz »

Dobrý den,

napiste mi na podpora[at]4smart.cz Vas odorik PIN bez poslednich 4 cislic,
podivam se na to.

J.M.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8562
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Skype - přesměrování chatu

Příspěvek od xsouku04 »

Vypadá, že je to vyřešeno.
Aha, já už tomu možná rozumím..

Skype aktualizoval klienta pro iPhone, kdy teď umožňuje push notifikace. Takže nejspíš nonstop zůstává na jejich serverech jako přihlášený.. Trik bude v tom, že se to nedá nijak vypnout, i po vypnutí notifikací tam zřejmě zůstává přihlášený.

Když jsem iPhone klienta úplně odhlásil (permanentní sign-out), zpráva do mailu mi přišla. Sic nepohodlné, ale alespoň funkční.

Děkuji za nasměrování,
4smart.cz
Administrátor
Příspěvky: 1373
Registrován: úte 12. říj 2010 9:16:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Skype - přesměrování chatu

Příspěvek od 4smart.cz »

Tento problém uživatele je tedy spojený s tím, že pod stejným loginem, jako který byl nastaven pro službu volání skype-odorik, volání s vlastním skype jménem, běžel jinde ještě přihlášený jiný klient.
Naše ústředna pak nedostávala příslušné zprávy ze sítě skype a díky tomu byla pro chat nefunkční.

Je tedy na místě připomenout, že pro službu skype-odorik musíte mít vyhrazený vždy zvláštní Skype login, který jinde nepoužíváte (není přihlášený).
V opačném případě to vede k tomu, že zprávy jsou doručovány jen na jednoho z nich, nebo jsou doručovány na všechny instance, ovšem instance, která je přihlášená u nás generuje automatické odpovědi a ty "zatěžují" i souběžně běžícího klienta, takže je to ve výsledku nepohodlné. To totiž vede k dalšímu přeposílání (synchronizaci) zpráv mezi klienty.

J.M.
Odpovědět