
Návod jak provést nastavení v internetovém bankovnictví.
Z našeho účtu 292920/2010 přijde žádost o inkaso vždy v prvních pěti pracovních dnech v měsíci a budeme z Vašeho účtu žádat takovou částku, abychom dorovnali kredit do požadované výše.
Ano. Všichni mají nyní necelý měsíc na to si jej nastavit.mobilemanic píše:Bravo, tleskámPrvní inkaso tedy bude na začátku listopadu?
Variabliní symbol budeme generovat my, tak abychom následující příchozí platbu rozpoznali.Zedna píše:SUPER!
Dotaz:
U toho nastaveni inkasa se nevyplnuje variabilni symbol (jako u rucniho dobiti prevodem)?
To znamena, ze se to u Odorika paruje jen dle cisla protiuctu?
EDIT: Jeste jeden dotaz:
U toho kontaktu v pripade nestrzeni inkasa staci uvest email? A tento email bude zaslan automaticky (hromadne) nebo rucne?
Takze u povoleni inkasa skutecne nemame vyplnovat variabilni symbol?xsouku04 píše:Variabliní symbol budeme generovat my, tak abychom následující příchozí platbu rozpoznali.U toho nastaveni inkasa se nevyplnuje variabilni symbol (jako u rucniho dobiti prevodem)?
Bude to ale standardní variabilní symbol platný v té době, tedy většinou mobilní číslo telefonu, na který je to registrováno.
Zrušit to půjde tlačítkem "zrušit".Zedna píše:Asi jsem zjistil chybu:
Pri pokusu o nastaveni prozatim jen limitu castek (ucet nastavim pozdeji) mi to pri ulozeni hlasi chybu "Nevyplněné povinné pole."
Predpokladam, ze to je kvuli cislu uctu.
Z toho mi ale plyne, ze to inkaso nepujde zrusit, protoze to pak pri vynulovani cisla uctu bude hlasit tuto stejnou chybu "Nevyplněné povinné pole.".
Vy žádný VS nevyplňujte, ten budeme generovat my vždy při žádosti o platbu.Kad píše:Žádný VS jsem bance v povolení inkasa neuváděl a už to mám nastavené....