Problém s přesměrováním

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
cowok
Příspěvky: 27
Registrován: pon 03. pro 2012 23:57:00

Problém s přesměrováním

Příspěvek od cowok »

Mám dotaz... Jelikož nemohu mít Odorik zaregistrován na SIP bráně pro příchozí hovory (důvodem je, že pro odchozí hovory používám občas freevoipdeal, a pokud není zaregistrován i na přichozí hovory, neukazuje CLIP volanému), chtěl jsem příchozí hovory na odoričí číslo 910 111 xxx vyřešit tak, že budou přesměrovány (paralelně vyzvánět) na zaregistrovanou SIP adresu pro příchozí hovory (freevoipdeal). Tuto sip adresu jsem si zadal do rychlých kontaktů ve tvaru sip:xxxxxxx@sip.freevoipdeal.com pod číslo 8 a poté tedy nastavil paralelní vyzvánění pro číslo 910 111 xxx i na tento rychlý kontakt č.8. Probíhající hovor je indikován, je přesměrován na freevoipdeal, ale telefon nezvoní. Nevíte, kde je problém?

Zařízení: SPA 3000
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8562
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s přesměrováním

Příspěvek od xsouku04 »

Potřeboval bych id toho zvonícího hovoru, abych se mohl podívat, co se vlastně v tu dobu děje.

Obrázek

Že to zvoní a nic nemusí být chyba u nás nebo v nastavení, ale může to být Betamaxu. Ostatně blbost je už to, aby nějak rozlišovali jestli jste zaregistrován a podle toho Vám měnili i CLIP. Registrace slouží pro funkčnost příchozích hovorů a nemá mít vliv na CLIP.

Nemůžete si zkusit zavolat z jejich klienta, jestli jim vůbec příchozí hovory fungují?
Funguje jim volání na SIP uri a nebo je třeba volat přes SIPA (tedy s registrací - přes jiný účet)?

A poslední možnost, co mne napadá. Má Váš router veřejnou adresu, která se moc často nemění?
Pak bychom mohli přesměrovat nějaký netradiční port a hovor posílat jakoby na SIP uri bez registrace.
Odpovědět