Vyprsení platnosti kreditu

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
Kristovec
Příspěvky: 1582
Registrován: ned 07. srp 2011 18:03:28

Vyprsení platnosti kreditu

Příspěvek od Kristovec »

Dobry den.

Chci se zeptat,jestli pred datem propadnutí kreditu posíláte nejaké upozornení,at uz SMS na registrované císlo,emailem,nebo hláskou pred spojením hovoru.
Jen tak mne to napadlo,protoze nekdy v zárí budou 2 roky,co jsem naposledy nabíjel.
Predpokládám,ze nové dobití prodlouzí platnost i jiz existujícího kreditu.

Díky a na shledanou.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8536
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyprsení platnosti kreditu

Příspěvek od xsouku04 »

Ano, nové dobití prodlouží platnost stávajícího kreditu. Upozornění hodláme zasílat.
Zatím není naprogramované ani to mazání kreditu, takže k žádnému upozornění asi nedojde, protože nedojde ani ke smazání.
Pokud bychom ale dodělali mazání, doděláme i to upozorňování.
Mad Snail
Příspěvky: 3
Registrován: sob 07. led 2012 20:07:14

Re: Vyprsení platnosti kreditu

Příspěvek od Mad Snail »

A mohl bych poprosit cteny ODORIK (max spokojenost! jsem vice jak stastny zakaznik! :P ) kdybych dostal/kdybychom dostali echo o zavedeni upozorneni = zavedeni mazani.

Muj nazor:
Osobne jsem proti zavedeni mazani. :cry:

8-)
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2714
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Vyprsení platnosti kreditu

Příspěvek od Pitomec »

To nejseš jedinej, ale bohužel pak by měl Odorik klientelu hlavně z těch jedinců, kteří by u něho trčeli s kreditem 10Kč navěky a používali číslo jenom pro volání ve vlastní síti nebo pro příjem hovorů.
Uživatelský avatar
vlazy
Příspěvky: 9
Registrován: pon 19. bře 2012 21:39:28

Re: Vyprsení platnosti kreditu

Příspěvek od vlazy »

Pitomec píše:To nejseš jedinej, ale bohužel pak by měl Odorik klientelu hlavně z těch jedinců, kteří by u něho trčeli s kreditem 10Kč navěky a používali číslo jenom pro volání ve vlastní síti nebo pro příjem hovorů.
A co je na tom špatného? Myslím, že jde o to aby u Odoriku nebyly zbytečně účty které se nevyužívají vůbec nebo jen velmi málo a to nemusí být vždy závislé na dobíjení kreditu. Takové vůbec nebo velmi málo využívané účty by snad šlo určovat podle počtu hovorů za určenou stanovenou dobu což by bylo lepší než to určovat podle dobíjení kreditu.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2714
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Vyprsení platnosti kreditu

Příspěvek od Pitomec »

Jistě, mohlo by to být třeba jako u Vodafone - tarif na míru 0Kč. Nezavoláš/nepošleš SMS aspoň jednou za 13 měsíců a číslo propadá. Ale to už je spíš otázka na jednatele miniTelu...
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Vyprsení platnosti kreditu

Příspěvek od ViR »

vlazy píše: Takové vůbec nebo velmi málo využívané účty by snad šlo určovat podle počtu hovorů za určenou stanovenou dobu což by bylo lepší než to určovat podle dobíjení kreditu.
Drobný problém je v tom, že u mnoha VoIP služeb se vytvářejí uživatelské skupiny komunikující téměř výhradně mezi sebou a zdarma, ač náklady na provoz systému jako takového jsou nenulové. Neříkám, že zrovna Odorik má s tím "balastem" nějaký zásadní problém. Ale vím, že třeba svého času Viphone nebo 802.VOX s tím problém měl, neb neplatící uživatelé čerpali kolem 2/3 kapacit systému. Takže cílem jednak je, aby nebyly v systému v příliš velké míře "mrtvé duše", a jednak aby byl nějaký pravidelný rozumný příjem na zákazníka tak, aby to alespoň pokrylo náklady. Samozřejmě, cesty k tomu mohou být různé. (BTW, miniTEL považuji za mimořádně "client friendly" společnost...)
Uživatelský avatar
vlazy
Příspěvky: 9
Registrován: pon 19. bře 2012 21:39:28

Re: Vyprsení platnosti kreditu

Příspěvek od vlazy »

ViR:
Ano nějaké náklady na provoz VoIP služeb jsou a ti co je využívají pouze pro telefonování zdarma ve vlastní síti na ty náklady vůbec nepřispívají. U služby Odorik je otázkou zda ti co využívají jejích placené telefonování dokážou pokryt spotřebou kreditu i náklady na poskytování služby těm co ji využívají pouze bezplatně nebo zda na to mají ještě i nějaké další jiné příjmy.
Předpokládám, že jim ale jde hlavně o rušení účtů které byly založené, ale nejsou využívané vůbec. Myslím, že i takové účty u Odoriku budou kdy si u nich někdo založí účet pouze na vyzkoušení VoIPu a pak se na to vykašle a nebo přejde k jiné VoIP službě a přestane to používat a účet u Odoriku nechá nezrušený.
Odpovědět