Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od Zedna »

Muzete nam sdelit, kolik lidi ma nyni nastaveno automaticke inkaso?
Padl zde nejaky udaj v dobe tesne po spusteni, ale to jeste mnoho lidi cekalo, az se to odladi/usadi.
Uživatelský avatar
misa
Příspěvky: 289
Registrován: sob 06. říj 2012 19:48:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od misa »

Zedna píše:Muzete nam sdelit, kolik lidi ma nyni nastaveno automaticke inkaso?
Padl zde nejaky udaj v dobe tesne po spusteni, ale to jeste mnoho lidi cekalo, az se to odladi/usadi.
Právě jsme odeslali požadavek na 157 inkas. Minulý měsíc to bylo podobně. Celkově má nastaveno inkaso 228 zákazníků.
Milhaus

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od Milhaus »

Tak zatím se mi kredit nedorovnal. Doufám že se tak stane dnes, protože jinak budu muset dobít ručně.
Milhaus

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od Milhaus »

Tak nevím, zatím inkaso neproběhlo. Asi budu muset dobít "ručně"
Uživatelský avatar
Dollphinka
Příspěvky: 42
Registrován: pon 24. úno 2014 14:23:31

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od Dollphinka »

Milhaus píše:Tak nevím, zatím inkaso neproběhlo. Asi budu muset dobít "ručně"
Inkaso bylo zadáváno 3.2. a dnes 5.2. by mělo dojít k připsání na Odorik účet. Zkuste zkontrolovat stav Vašeho kreditu.
MaT
Příspěvky: 364
Registrován: pát 29. bře 2013 14:35:14

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od MaT »

Mně už se to připsalo ve středu (tzn. 4. 2.). Ale to je tak, když má někdo rychlou banku...
LubosD
Příspěvky: 171
Registrován: pát 06. úno 2015 10:41:27

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od LubosD »

xsouku04 píše:FIO nyní přišlo s novým webových rozhraním. Uvidíme, co to přinese za změny. Zatím to vypadá, alespoň pro firemní zákazníky jako jsme my, spíše na krok k horšímu. Možností je méně a je to pomalé zdá se i méně praktické.
Při minulé dávce jsme objevili, že pokud někdo zadá špatně číslo účtu, FIO nenahlásí, které číslo účtu je špatně a odmítne celou dávku.
Pokud Vám hrozí, dojití kreditu, pro jistotu u nás mějte větší částku. Několik měsíců bych to nechal ještě tak, jak to je. Až odchytáme všechny chyby, můžeme rozhodnout, zda-li inkasa nedělat častěji.
Nebylo by lepší napojit se přímo na API?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8526
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od xsouku04 »

LubosD píše: Nebylo by lepší napojit se přímo na API?
Dávkové zpracování se mi jevilo pro otestování jako nejlepší. Můžeme to tak mít více pod dohledem. Nyní počkáme až se s Fio s těmi novinkami ohledně webu a pod. trochu uklidní a pak můžeme zauvažovat co dál.
Hooonza
Příspěvky: 259
Registrován: úte 03. led 2012 18:09:05

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od Hooonza »

Tento měsíc už inkaso bylo zadáno?
MaT
Příspěvky: 364
Registrován: pát 29. bře 2013 14:35:14

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Příspěvek od MaT »

Ano, aspoň mě tedy dnes ráno přišla SMSka, že mám zase kredit dorovnaný na 300.0048 Kč.

Mimochodem, s tím podivným zaokrouhlováním v těchto mailech by nešlo něco udělat? Prostě to v té šabloně omezit na dvě desetinná místa a bylo by, jestli mám interně někde ve systému opravdu 48 setin haléře, tak mi to nevadí, ale v tom mailu to vypadá zvláštně. Jo a ještě pokud by to mělo být jó dokonalé, tak by pro oddělení desetinných míst měla být použita čárka, ale to už je fakt detail. :-)
Odpovědět