Hlasová schránka

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2714
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Hlasová schránka

Příspěvek od Pitomec »

Dneska jsem se pokoušel opakovaně vést hovor z telefonu Siemens A580 IP (geografické číslo 533533xxx) na interní telefonní číslo *415xxx (dle webu byla volaná linka aktivní) a místo hovoru se ozvalo jenom chrchlání (a to doslova a do písmene) z jakési hlasové schránky. Až teprve po přidělení geografického čísla na linku 415xxx proběhl hovor normálně, samozřejmě pak už jsem volal přímo to nové číslo 533533xxx. Je to problém toho Siemense nebo někde jinde? Mimochodem funkci hlasové schránky (třeba s možností stáhnutí vzkazů ve WAV/MP3) jsem nenašel. Existuje to?
Tatinek2
Příspěvky: 85
Registrován: úte 12. črc 2011 7:39:10

Re: Hlasová schránka

Příspěvek od Tatinek2 »

Teď jsem zkoušel volat z telefonu Siemens A580 IP na interní linku a úplně bez problémů.
Samsung Galaxy mini GT - 5570i
Na 90% volám přes Odorik
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8537
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlasová schránka

Příspěvek od xsouku04 »

Hlasovou schránku zatím nemáme. Co se týče té záhady s chrchláním tak nevím čím to.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2714
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Hlasová schránka

Příspěvek od Pitomec »

Záhada je vysvětlena, hovor s hvězdičkou před číslem se mně automaticky začal vytáčet přes SIP účet 802.cz, jenž je v Siemensu mimo Odorika taky nastavený. Takže z původního dotazu vlastně mimoděk zbyla jenom ta hlasová schránka, zda-li někdy bude...? :-)
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8537
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlasová schránka

Příspěvek od xsouku04 »

Co se týče hlasové schránky. Byl jsem dost proti, protože osobně nemám rád, když chci s někým mluvit a ona mu to zdvihne schránka. Tedy vadilo mně to hlavně pokud to byl placený hovor navíc účtovaný 60+60. Nyní se ale situace mění v tom, že volání z mobilů je levnější a ještě dále zlevňovat bude, takže by hlasové schránky mohly přijít do obliby, jak je to např. v USA. Navíc část zákazníků by mohla schránky využívat uvnitř sítě odorik což by bylo úplně zdarma. Nyní jsem tedy názoru, že možnost zapnout si schránky ano, ale až bude vše ostatní hotovo. Odhad by tedy mohl být řádově tak půl roku. Např telefon well má na voicmail zvášť svítivé tlačítko, takže fakt že někdo zanechal zprávu je vidět na první pohled. Ostatním by mohlo chodit upozornění včetně nahrané zprávy do mailu.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2714
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Hlasová schránka

Příspěvek od Pitomec »

Něco nového? Zatím používám jedno číslo u 802.cz, jenž je trvale nasměrovaný právě do hlasové schránky a záznamy mně přijdou jako WAV do e-mailu. Používám to pro svoje zákazníky, kteří když potřebují něco oznámit, tak mají volbu volání buď na mobil (s občasnou nedostupností, taky jsem jenom člověk :-) ) nebo právě pevnou linku s hlasovou schránkou. Navíc ty hovory můžu archivovat.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8537
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlasová schránka

Příspěvek od xsouku04 »

Zatím nikoli. Řešíme nyní to nové proxy. Čekám že by to mohlo být tak do půl roku.
Jinak jako dočasné řešení si přesměrovat číslo ke konkurenci, kde hlasovou schránku mají - to je dobrý nápad.

Hlasové zprávy nebývají nějak dlouhé, takže o peníze zde nejde ....
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2714
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Hlasová schránka

Příspěvek od Pitomec »

U toho přesměrování je problém v tom, že volající uslyší "Dovolali jste se do hlasové schránky "tel. číslo konkurence", po zaznění signálu zanechte vzkaz", takže pro moje použití zatím nepoužitelný, ale pokud to Odorik plánuje, tak já počkám. To zase není tak akutní :-)
vpe
Příspěvky: 86
Registrován: ned 04. bře 2012 3:23:10

Re: Hlasová schránka

Příspěvek od vpe »

tak proč zákazníkovi nedáte to číslo v 802, u odoriku budou mít pak větší motivaci to vylepšit :-)

možná bych zvážil hallo, tam vám za příchozí hovory věnují část provize
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2714
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Hlasová schránka

Příspěvek od Pitomec »

Hádej! :D No asi proto, že ono telefonní číslo potřebuju mít dlouhodobě daný a ne ho za půl roku měnit. Stejně jako mám číslo mobilu 12 let a všichni ho už taky mají zažitý.
Odpovědět