Zřízení virtuální ústředny s číslem 800 u odoriku
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: úte 07. dub 2015 18:01:57
Zřízení virtuální ústředny s číslem 800 u odoriku
Je toto vše zřídit u společnosti Odorik?
Děkuji
Děkuji
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8193
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zřízení virtuální ústředny s číslem 800 u odoriku
Ceny a podmínky zelených linek jsou zde - http://www.odorik.cz/w/zelena_linka_800
Funkce virtuální pobočkové ústředny máte v rámci služeb Odorik.cz zdarma. Záleží, co přesně potřebujete.
Funkce virtuální pobočkové ústředny máte v rámci služeb Odorik.cz zdarma. Záleží, co přesně potřebujete.
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: úte 07. dub 2015 18:01:57
Re: Zřízení virtuální ústředny s číslem 800 u odoriku
Potřebuji, aby virtuální ústředna uměla propojovat pobočky, popř: přesměrovat linku na mobil a nahrávání všech hovorů v rámci ústředny.
- Dollphinka
- Příspěvky: 42
- Registrován: pon 24. úno 2014 14:23:31
Re: Zřízení virtuální ústředny s číslem 800 u odoriku
Služby Odoriku fungují jako náhrada za vlastní virtuální pobočkovou ústřednu. Můžete si porovnat výhody a nevýhody služeb Odorik a virtuální ústředny Asterisk.. Vše můžete s Odorikem získat a provozovat. Je potřeba si určit, co vše požadujete, a jestli je opravdu nutné si pořizovat vlastní virtuální ústřednu.
http://www.odorik.cz/w/vyhody_a_nevyhod ... u_ustrednu
Dále si můžete zřídit i zelenou linku. Více info naleznete na naší wiki.
http://www.odorik.cz/w/zelena_linka_800
http://www.odorik.cz/w/vyhody_a_nevyhod ... u_ustrednu
Dále si můžete zřídit i zelenou linku. Více info naleznete na naší wiki.
http://www.odorik.cz/w/zelena_linka_800
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: úte 07. dub 2015 18:01:57
Re: Zřízení virtuální ústředny s číslem 800 u odoriku
Děkuji, o nahrávání hovoru jsem se ale nedočetl Ještě jedna věc, viděl jsem to u známého, virt ústředna byla někde fyzicky v praze u nějaký firmy a on jen přes web rozhraní vše dělal, platil jim za to cca 600 měs.
- Dollphinka
- Příspěvky: 42
- Registrován: pon 24. úno 2014 14:23:31
Re: Zřízení virtuální ústředny s číslem 800 u odoriku
Nahrávat hovory můžete také. Použijete speciální prefix *086. Pro nahrávání příchozích hovorů si tento prefix dáte do paralelního vyzvánění. Je nutné mít vyplněný email u dané linky, na který Vám budou nahrané hovory přicházet. Pro nahrávání odchozích hovorů je nutné upravit dial plan daného zařízení, aby se automaticky před každé vytáčené číslo přidával prefix *086. Email musí být u dané linky opět vyplněn.josef brtnik píše:Děkuji, o nahrávání hovoru jsem se ale nedočetl Ještě jedna věc, viděl jsem to u známého, virt ústředna byla někde fyzicky v praze u nějaký firmy a on jen přes web rozhraní vše dělal, platil jim za to cca 600 měs.
http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla# ... ms_odpoved
S našimi službami ušetříte ten Vámi zmiňovaný paušální poplatek, který platí Váš známý
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: úte 07. dub 2015 18:01:57
Re: Zřízení virtuální ústředny s číslem 800 u odoriku
Super, co se týče zřízení čísla 800 ( dva ks ) mohu si je u ČTÚ zřídit sám? Jsou to čísla, které podle databáze nikdo nemá.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8193
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zřízení virtuální ústředny s číslem 800 u odoriku
Jestli si je můžete zřídit u ČTÚ přímo na sebe - svoji firmu, to nevím, zeptejte se.josef brtnik píše:Super, co se týče zřízení čísla 800 ( dva ks ) mohu si je u ČTÚ zřídit sám? Jsou to čísla, které podle databáze nikdo nemá.
V každém případě si je můžete vybrat. Budeme právě dělat objednávku.
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: úte 07. dub 2015 18:01:57
Re: Zřízení virtuální ústředny s číslem 800 u odoriku
ok, děkuji za odpověď, jaké jsou ceny zřízení, pokud nejsou v databázi ČTÚ od Vás?
Děkuji
Děkuji
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: úte 07. dub 2015 18:01:57
Re: Zřízení virtuální ústředny s číslem 800 u odoriku
Ale koukám, že příchozí hovory z mobilů na 800 jsou u vás hodně drahé