Bohužel mobilní čísla lze používat jen jako mobilní, aktivní simkarta je tedy nutná.
Možnosti přesměrování jsou u nás naprosto stejné jako u T-mobile.
http://www.odorik.cz/w/eshop:sim#roamin ... ani_hovoru
Poplatek za aktivní simkartu by se účtoval, pokud by celková útrata za posledních 30 dní byla na dané lince menší než 100 Kč včetně DPH. Tedy záleží to na množství hovorů. Pokud by hovorů bylo velmi mnoho, je možné aktivovat VPN balíček za 110 Kč, který umožní přesměrování zdarma. (za měsíč či dva se bude VPN balíček stahovat i na naše geografická a zjevně i nomadická čísla)
Za přesměrování na číslo u nás v síti se platí 0,59 Kč/min s účtováním po vteřině (to je velmi důležité kvůli možným krátkým hovorům).
Pokud byste chtěli hovory přesměrovat jinam než na číslo v síti Odorik, doporučuji si pořídit nomadické číslo a to dále směrovat, jak je libo. Cena takového přesměrování by byla maximálně 2*0.59 = 1.18 Kč/min. Zase s účtováním po vteřině. Číslo by pak mohlo zvonit zároveň na více telefonech a měnit to by šlo u nás na webu odkudkoli.