No a jak by si to jako chtěl řešit ? Zamysli se nad tím proboha. To jako při dosažení 2000 minut řekneš -> tak, teď ten hovor dokonči tak, že na sebe budete řvát z okna ?vpe píše:Takže nijak, toho jsem se bál
Narážel jsem na to, že i TSP dříve neuměli stopnout hovor po projetí určité sumy a teď už to imho se "naučili". Ale je asi fakt, že vývoj takového řešení pro tebe nemá cenu, že ty chceš chceš od téčka balíčky 2000 minut
update: I když vlastně tohle přece musí i voip tsp řešit, tak to by nám mohl odorik prozradit, jak to vlastně má ošéfované (když udělám 10 paralelních hovorů, že mě ustřihne přesně včas všechno) anebo kolik lze jít do mínusu?

Jsou 2 cesty. Hovor utnout a nazdar, což je nežádoucí nebo si to poladit tak, že prostě dojde jen k malému překročení těchto 2000 minut.
Nevim, co je to téčko a po pravdě mě to moc nezajímá. Já dělám řešení pro klienta a ten požaduje toto. A nechápu, co člověk jako ty dělá na tomto fóru. Tady se mluví o VoIP a ne o předraženém mobilním volání. Jestli tě to potěší, i já mám předplacenou kartu a na všechny mobilní operátory z vysoka.... Měl jsem tarif u O2 a potom, kdy si začali vymýšlet hovory, které se nikdy neuskutečnily, jen je chtěli zaplatit, tak jsem řekl -> to tedy NE ! Sice se pak omlouvali, ale prostě smůla. Navíc, když si měníš adresu u telefoního čísla 4x, než ti ji opravdu změní, to je vidět, jak neschopní naši mobilní operátoři jsou ! Teď mam internet v mobilu za pár korun, do toho VoIP od Odorika a čest chlapče ! Tvoje mobilní sítě se mohou se svým předraženým voláním a nevýhodnou tarifikací jít bodnout
