 Prográmek je jednoduchý, v češtině a dobře ovladatelný, takže jen vyřešit vyzvánění. Jinak to s tým vyzvánění na mobil pomocí *087vase_cislo_na_mobil to je funkce přesměrování hovoru?
  Prográmek je jednoduchý, v češtině a dobře ovladatelný, takže jen vyřešit vyzvánění. Jinak to s tým vyzvánění na mobil pomocí *087vase_cislo_na_mobil to je funkce přesměrování hovoru?Díky za rady Jirka
 Prográmek je jednoduchý, v češtině a dobře ovladatelný, takže jen vyřešit vyzvánění. Jinak to s tým vyzvánění na mobil pomocí *087vase_cislo_na_mobil to je funkce přesměrování hovoru?
  Prográmek je jednoduchý, v češtině a dobře ovladatelný, takže jen vyřešit vyzvánění. Jinak to s tým vyzvánění na mobil pomocí *087vase_cislo_na_mobil to je funkce přesměrování hovoru?
No já nevím, to někomu za těch 20 korun měsíčně stojí?vlk píše:Někde jsem viděl, mít jako přednastavený filtr 30 dní z důvodu účtování denního poplatku. No osobně bych spíš uvítal, kdyby místo věty znění "Útrata za posledních 30 dní byla 156,9 Kč, zítřejší denní poplatek 0,70 Kč za aktivní SIM kartu nebude stržen. " byla věta "Útrata za posledních 30 dní byla 156,9 Kč, denní poplatek 0,70 Kč za aktivní SIM kartu nebude stržen zítra ani až do 2015-08-30 (následujících 7 dní)." Nejlépe kdyby někdy byl i výpis, jak se bude vyvíjet útrata za posledních 30 dní, když přestanu úplně utrácet. Kdybych si mohl vymýšlet, tak posílat (denně maximálně) email při změně datumu, do kdy nebude účtován denní poplatek. (Tyto údaje pomohou pokud má člověk SIM karty s hraniční útratou, aby některý hovor neodkládal, uspíšil nebo naopak mohl prokrastinovat

Pokud už jsem u Odoriku, tak asi ne.mobilemanic píše:No já nevím, to někomu za těch 20 korun měsíčně stojí?
