Zákazník nám hlásil bezdůvodné přerušování při zpětném volání. Ve stejném smyslu, jako kdyby zmáčknul DTMF "*".
To ale tvrdí, že nezmáčknul, přesto nám informace o tom, že byla zmáčknuta hvězdička přišla.
Pravděpodobně má jeho hlas někdy podobné vlastnosti jako DTMF tón hvězdičky. Stává se to ještě někomu?
Jde o to, jestli tohle řešit jen pro něj nebo obecně.
Přerušený hovor při zpětném volání
Re: Přerušený hovor při zpětném volání
Hvězdička je kombinace frekvencí 941 Hz + 1209 Hz. Netuším, jak dalece se tyto dvě frekvence současně v hlasovém spektru objeví, ale možná by pomohlo, pokud to již není nastaveno, definovat minimální délku DTMF na 50 ms. Tím by se odfiltrovaly krátké DTMF pulsy, které se možná u někoho v hlase objeví.
Naposledy upravil(a) Kabek dne stř 13. led 2016 12:02:41, celkem upraveno 1 x.
Re: Přerušený hovor při zpětném volání
Obecně by to asi chtělo aby ta escape sekvence byla delší, nutnost zadat hvězdičku se může vyskytnout na kdejaké infolince.
Re: Přerušený hovor při zpětném volání
Tohle přesně se mi nestalo.
nicméně vím, že občas satrší klávesnice mobilu blbne v tom smyslu, že je v nějakém polozmáčklém stavu a pak občas (stačí jen slabé zmáčknutí mobilu), pošle signál klávesy. Je možné, že o stejný problém se může jednat v tomto případě.
nicméně vím, že občas satrší klávesnice mobilu blbne v tom smyslu, že je v nějakém polozmáčklém stavu a pak občas (stačí jen slabé zmáčknutí mobilu), pošle signál klávesy. Je možné, že o stejný problém se může jednat v tomto případě.
-
- Příspěvky: 1013
- Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28
Re: Přerušený hovor při zpětném volání
Jsem zásadně pro zrušení hvězdičky při zpětném volání zejména v rámci IVR volání. Takže buď zrušit anebo k hvězdičce přidat dvě další, tedy pokud uživatel, třikrát po sobě stiskne hvězdičku, hovor se ukončí.