Dobrý den,
k Odoriku jsem přešel teprve minulý měsíc a toto pondělí jsem se definitivně vypořádal se svým bývalým operátorem, přičemž jsem žádal o portaci čísla. Podle rozhraní na odorik.cz je číslo portováno správně od pondělí a přiřazeno k SIM kartě. Jenže ať dám SIM kartu do jakéhokoliv telefonu (testováno se 3 různými zařízeními, z toho dvakrát bez redukce jednou s ní), telefony vždycky hlásí, že SIM karta není vložena a nelze se registrovat do sítě GSM. Jelikož tato situace trvá již čtvrtý den a jelikož ve své osobní administraci vidím celý převod SIM včetně přiřazení čísla jako úspěšný a SIM jako aktivní (systém mi také již strhává poplatek, číslo SIM v systému sedí s číslem uvedeným na rámečku), domnívám se, že původcem chyby je SIM karta. Dá se to nějak ověřit, nebo případně reklamovat? Jak dlouho má smysl čekat, že se karta "vzpamatuje"?
Děkuji za odpovědi.
Doba převodu čísla od Vodafone a aktivace SIM?
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: čtv 10. bře 2016 6:37:54
Re: Doba převodu čísla od Vodafone a aktivace SIM?
Něco podobného jsem měl s telefonem Halo11 od CPA,SIMka s redukcí mu prostě neseděla,ale v jiných mobilech šla normálně.Nevím,ale jestli to nemáte spíš redukcí nebo telefony,než SIM.
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: čtv 10. bře 2016 6:37:54
Re: Doba převodu čísla od Vodafone a aktivace SIM?
SIM kartu jsem zkoušel i bez redukce, samotnou. Momentálně ji mám ve svém Galaxy S3, který normálně přijímá formát MicroSIM a karta se stále nehlásí. Telefon jsem několikrát zkoušel vypnout a zapnout, zkoušel jsem i pozastavit a znovu obnovit SIM kartu, ale bez úspěchu. Přesně ten samý telefon bez problému fungoval se SIM od VF.Kristovec píše:Něco podobného jsem měl s telefonem Halo11 od CPA,SIMka s redukcí mu prostě neseděla,ale v jiných mobilech šla normálně.Nevím,ale jestli to nemáte spíš redukcí nebo telefony,než SIM.
- megacruiser
- Administrátor
- Příspěvky: 246
- Registrován: stř 13. říj 2010 15:09:09
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Doba převodu čísla od Vodafone a aktivace SIM?
Dobrý den,
číslo bylo v pořádku přeneseno a v současné době je SIM podle systému T-Mobile aktivní. Pokud si vůbec neřekne o PIN, bude nutná výměna - je vysoce pravděpodobné, že je SIM vadná. Ještě jsem Vám pro jistotu zaslal konfigurační SMS, můžete zkusit telefon restartovat pro její přijetí. Více emailem.
číslo bylo v pořádku přeneseno a v současné době je SIM podle systému T-Mobile aktivní. Pokud si vůbec neřekne o PIN, bude nutná výměna - je vysoce pravděpodobné, že je SIM vadná. Ještě jsem Vám pro jistotu zaslal konfigurační SMS, můžete zkusit telefon restartovat pro její přijetí. Více emailem.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8530
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Doba převodu čísla od Vodafone a aktivace SIM?
No když se to nezeptá ani na PIN, tak těžko může tu SMS přijmout.megacruiser píše:Dobrý den,
číslo bylo v pořádku přeneseno a v současné době je SIM podle systému T-Mobile aktivní. Pokud si vůbec neřekne o PIN, bude nutná výměna - je vysoce pravděpodobné, že je SIM vadná. Ještě jsem Vám pro jistotu zaslal konfigurační SMS, můžete zkusit telefon restartovat pro její přijetí. Více emailem.
Re: Doba převodu čísla od Vodafone a aktivace SIM?
.
Naposledy upravil(a) aplet dne sob 12. bře 2016 5:58:28, celkem upraveno 1 x.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8530
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Doba převodu čísla od Vodafone a aktivace SIM?
Chtěl bych poprosit apleta, aby se choval slušně a nepsal zbytečně vulgární offtopic příspěvky.aplet píše:Od Vodafonu nic ani zdarma, jsou to zmrdi.
Jinak budeme muset takové příspěvky mazat či upravovat. Už jsem jeden krajně offtopic příspěvek po nahlášení jiného uživatele smazal v jiném vlákně.