Doba převodu čísla od Vodafone a aktivace SIM?

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
Odpovědět
Illsteward
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 10. bře 2016 6:37:54

Doba převodu čísla od Vodafone a aktivace SIM?

Příspěvek od Illsteward »

Dobrý den,

k Odoriku jsem přešel teprve minulý měsíc a toto pondělí jsem se definitivně vypořádal se svým bývalým operátorem, přičemž jsem žádal o portaci čísla. Podle rozhraní na odorik.cz je číslo portováno správně od pondělí a přiřazeno k SIM kartě. Jenže ať dám SIM kartu do jakéhokoliv telefonu (testováno se 3 různými zařízeními, z toho dvakrát bez redukce jednou s ní), telefony vždycky hlásí, že SIM karta není vložena a nelze se registrovat do sítě GSM. Jelikož tato situace trvá již čtvrtý den a jelikož ve své osobní administraci vidím celý převod SIM včetně přiřazení čísla jako úspěšný a SIM jako aktivní (systém mi také již strhává poplatek, číslo SIM v systému sedí s číslem uvedeným na rámečku), domnívám se, že původcem chyby je SIM karta. Dá se to nějak ověřit, nebo případně reklamovat? Jak dlouho má smysl čekat, že se karta "vzpamatuje"?

Děkuji za odpovědi.
Kristovec
Příspěvky: 1580
Registrován: ned 07. srp 2011 18:03:28

Re: Doba převodu čísla od Vodafone a aktivace SIM?

Příspěvek od Kristovec »

Něco podobného jsem měl s telefonem Halo11 od CPA,SIMka s redukcí mu prostě neseděla,ale v jiných mobilech šla normálně.Nevím,ale jestli to nemáte spíš redukcí nebo telefony,než SIM.
Illsteward
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 10. bře 2016 6:37:54

Re: Doba převodu čísla od Vodafone a aktivace SIM?

Příspěvek od Illsteward »

Kristovec píše:Něco podobného jsem měl s telefonem Halo11 od CPA,SIMka s redukcí mu prostě neseděla,ale v jiných mobilech šla normálně.Nevím,ale jestli to nemáte spíš redukcí nebo telefony,než SIM.
SIM kartu jsem zkoušel i bez redukce, samotnou. Momentálně ji mám ve svém Galaxy S3, který normálně přijímá formát MicroSIM a karta se stále nehlásí. Telefon jsem několikrát zkoušel vypnout a zapnout, zkoušel jsem i pozastavit a znovu obnovit SIM kartu, ale bez úspěchu. Přesně ten samý telefon bez problému fungoval se SIM od VF.
Uživatelský avatar
megacruiser
Administrátor
Příspěvky: 246
Registrován: stř 13. říj 2010 15:09:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Doba převodu čísla od Vodafone a aktivace SIM?

Příspěvek od megacruiser »

Dobrý den,
číslo bylo v pořádku přeneseno a v současné době je SIM podle systému T-Mobile aktivní. Pokud si vůbec neřekne o PIN, bude nutná výměna - je vysoce pravděpodobné, že je SIM vadná. Ještě jsem Vám pro jistotu zaslal konfigurační SMS, můžete zkusit telefon restartovat pro její přijetí. Více emailem.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8530
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Doba převodu čísla od Vodafone a aktivace SIM?

Příspěvek od xsouku04 »

megacruiser píše:Dobrý den,
číslo bylo v pořádku přeneseno a v současné době je SIM podle systému T-Mobile aktivní. Pokud si vůbec neřekne o PIN, bude nutná výměna - je vysoce pravděpodobné, že je SIM vadná. Ještě jsem Vám pro jistotu zaslal konfigurační SMS, můžete zkusit telefon restartovat pro její přijetí. Více emailem.
No když se to nezeptá ani na PIN, tak těžko může tu SMS přijmout.
aplet
Příspěvky: 283
Registrován: pon 07. led 2013 23:31:17

Re: Doba převodu čísla od Vodafone a aktivace SIM?

Příspěvek od aplet »

.
Naposledy upravil(a) aplet dne sob 12. bře 2016 5:58:28, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8530
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Doba převodu čísla od Vodafone a aktivace SIM?

Příspěvek od xsouku04 »

aplet píše:Od Vodafonu nic ani zdarma, jsou to zmrdi.
Chtěl bych poprosit apleta, aby se choval slušně a nepsal zbytečně vulgární offtopic příspěvky.
Jinak budeme muset takové příspěvky mazat či upravovat. Už jsem jeden krajně offtopic příspěvek po nahlášení jiného uživatele smazal v jiném vlákně.
Odpovědět