Při pokusu o dokup balíčku dat se dozvím toto:
Dokupy dat jsou momentálně (k 6. dubnu 2016) zablokovány kvůli výpadku T-Mobile. Po dokoupení dat by nefungovala mobilní data vůbec.
Stejné to bylo včera a už je to trochu problém... Linka 698126.
Dokup balíčku dočasně zablokován
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 31. bře 2015 9:24:19
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8530
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dokup balíčku
Dá se to obejít takhle. Balíček si vypněte - přejděte za účtování po KB počkejte, až se změny projeví, a poté si ihned můžete koupit nový.pavel.hyks píše:Při pokusu o dokup balíčku dat se dozvím toto:
Dokupy dat jsou momentálně (k 6. dubnu 2016) zablokovány kvůli výpadku T-Mobile. Po dokoupení dat by nefungovala mobilní data vůbec.
Stejné to bylo včera a už je to trochu problém... Linka 698126.
T-mobile tam má nějaký bug, kdy občas místo objednaného dokupu data úplně zablokuje a nevědí si s tím už deset dní rady. Příští týden to zkusíme trochu více urgovat.
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 31. bře 2015 9:24:19
Re: Dokup balíčku dočasně zablokován
Zdá se, že t-mobile dělá všechno pro to, aby jste byli u zákazníků za šašky.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8530
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dokup balíčku dočasně zablokován
Oni to nedělají naschvál, oni prostě takto špatně fungují. Obecně velkých firem, co by fungovaly dobře, moc není, ale zase mají výhodu v tom, že jsou velcí a tak se jim věci dělají lépe a efektivněji, i když ve skutečnosti jsou to nechutné molochy, ve kterých nikdo nechce přiznat chybu a věci dělají dál a dál ne úplně optimálně... To je ale koloběh života a šance pro ty menší se také prosadit.pavel.hyks píše:Zdá se, že t-mobile dělá všechno pro to, aby jste byli u zákazníků za šašky.
A přestože patříme k těm menším virtuálům, velkou část problému musíme řešit my, protože ti větší virtuálové a jejich zákazníci na stejné platformě to prostě tolik neřeší. Tedy aspoň mám takový pocit. U nás je toho hned plné fórum, u jiných na facebooku docela ticho a pusto. Tedy snad kromě sbírání fanoušků, kteří ale často bývají jen a prostě koupení.
Vypadá to, že zde náš zákazník popisuje, jak se to přesně projevuje - http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... 085#p29085
Ještě štěstí, že co se týče VoIP, nejsme tolik závislí na někom dalším a v této oblasti si můžeme lépe vybírat. Pravda ale je, že firem, s kterými se dá vážně a seriózně spolupracovat a přitom si držet úroveň, na kterou jsme zvyklí, na celém světě moc není. Myslím tím hlavně to, že opravdu problémy řešit a předcházet jim není moc firem zvyklých. A přimět nějakého molocha, aby si opravil např. kvalitu hovorů např. do Sýrie (nebo třeba že při hovorech do Německa na pevnou je špatně vidět číslo volajícího), je často velmi těžké. Pak s ním ale nejde obchodovat.
Jinak je samozřejmě dobře, že naši zákazníci jsou na nás přísní a všechny nedokonalosti nám hlásí. Protože jedině tak se dá zdokonalovat. Nejhorší je, když zákazníci odchází a ani se neobtěžují říkat proč, protože nevěří, že by něco mohli změnit.