Chtěl bych všechny varovat, pokud by chtěli v Ostravě si na informačním centru města Ostravy zakoupit SIM kartu virtuála
ChacharMobil. Já tak učinil a zaplatil 200,- Kč. SIM kartu jsem vložil do telefonu, ale nepřihlásila se do sítě viz oznámení REGISTRACE SELHALA . Stejný čili podobný stav, je jako když si u ODORIKA deaktivujete SIM kartu a pak ji vložíte do telefonu, taky se s ní nepřihlásíte do sítě.
Podle návodu píšou, že je nutné SIM kartu aktivovat (
že by až po aktivaci na internetu se mi SIM úspěšně přihlásí do sítě

) na webových stránkách
https://chacharovasamoobsluha.investcon.cz/aktivace jenže ty nefungují, SERVER NENALEZEN hlásí Firefox. Zkouším to z mobilního telefonu a CHROME taky nefunguje DNS server nenalezen. Okay, zkouším SIM kartu aktivovat přes jejich telefonní číslo jak je uvedeno na pošetce, v domnění, že se jedná o IVR konverzant. Kdepak zvoní to zvoní to a nikdo to nebere.
NIC, zbývají jen oči pro pláč a 200,- Kč v pr****
Asi o hodinu či dvě později mi někdo volá z toho čísla co jsem prozvonil jako číslo pro aktivaci SIM karty. Byl tam nějaký pán a celou dobu se divil, že internetová samoobsluha Chacharmobil nefunguje. Pak mi slíbil, že mi zavolá později a domluvili jsme se na určitém čase. Vůbec nezavolal.
Řešení ?
Buď 1 ) Přijet znovu do Ostravy a udělat tam na pobočce info centra reklamaci aby mi vrátili peníze
2) Osobně zajít na adresu provozovatele
3) Vidím to na největší pravděpodobnost se obráti na ČOI a ČTÚ.
Takhle neseriozního virtuála, aby čert sebral

Máte někdo podobné zkušenosti ? Mne opravdu zaráží, že operátor vynucuje aktivaci SIM na internetu či telefonním čísle, které ovšem nefungují a je to ojedinělý případ, protože drtivá většina virtuálů to má tak, že stačí aktivovat SIM prvním uskutečněným hovorem, zadáním PINu nebo když se SIM karta přihlásí do sítě. Takhle zbytečně komplikované to nemá ani 3TON
