V přehledu linky 718619 mám uvedenou útratu za posledních 30 dní 146,58 Kč,poplatek nebude stržen.
Jenže JE STRHÁVÁN,nejméně posledních 7 dní! Není to špatně?
Poplatky za aktivní SIM
Re: Poplatky za aktivní SIM
Je to od 14.8.,to měl T-Mobile ty své údržby,možná je to tím,něco tam zpřeházeli.
Re: Poplatky za aktivní SIM
Je to bug. Dostal se tam 31. července. Ta útrata se začala zobrazovat za celý minulý měsíc (takže 1. až 31. červenec), namísto plovoucích 30 dnů. Strhávání poplatků se chová správně. Díky za upozornění, už je to opraveno.
Re: Poplatky za aktivní SIM
Ano,skouknul jsem útratu,je to tak,jak píšete,díky.Largon píše:Je to bug. Dostal se tam 31. července. Ta útrata se začala zobrazovat za celý minulý měsíc (takže 1. až 31. červenec), namísto plovoucích 30 dnů. Strhávání poplatků se chová správně. Díky za upozornění, už je to opraveno.
Re: Poplatky za aktivní SIM
Když už se to tu řeší, není v té útratě v "průvodci nastavením" zahrnut o den navíc?
Já (707390) tam třeba teď mám "Útrata za posledních 30 dní byla 66,05 Kč", ale ve statistice hovorů za období posledních 30 dní celkem 84,40 což při odečtení poplatků za aktivní SIM 19,60 činí 64,8. Ale když začátek období posunu o den dříve (23.7 místo 24.7), dostanu se k částce 66,05.
Já (707390) tam třeba teď mám "Útrata za posledních 30 dní byla 66,05 Kč", ale ve statistice hovorů za období posledních 30 dní celkem 84,40 což při odečtení poplatků za aktivní SIM 19,60 činí 64,8. Ale když začátek období posunu o den dříve (23.7 místo 24.7), dostanu se k částce 66,05.