Taky jsem si dneska kolem 14 hod. myslel, že je to telefonem, když jsem se marně pokoušel v TS Bohemia v Brně na Veveří 102 dostat do emailu, abych zjistil číslo objednávky pro vyzvednutí zboží.
Já měl data nefunkční na třech číslech minulý týden po dobu pěti dní, předevčírem to nešlo kolem poledne, včera od cca 10 do 18. Vždy jsem volal na Odorika a zpočátku dostával rozporuplné informace (dokonce mne jeden jejich člověk při hlášení problému přesvědčoval, že mám dát telefon do opravy a návrh stáhl, když jsem mu řekl, že to není problém jednoho telefonu). Nakonec jsem se dozvěděl, že T-mobile má problém a virtuální operátoři mají s daty většinou smůlu (minulý týden), že do konce září to bude vypadávat od 10-13 (předevčírem), že má T-mobile výpadek a pracuje na tom (včera). Nerozumím ovšem tomu, když to je rozsáhlejší věc a ví se o tom, proč to Odorik nenapíše na stránky (jak jsem zjistil, včera večer se to tam již objevilo). Vždy se mi omluvili a doporučili nekupovat datové balíčky. Ale když to sečtu, tak v podstatě týden jsem (zatím) v tomto měsíci bez dat. Já mám jen 25MB balíček, tam to je jedno, ale na dalším čísle v rodině se zatím spotřebovalo jen 10MB z daleko většího balíčku. Když to bude zlobit dál a nepůjde data vypotřebovat, napíši Odorikovi žádost o buď převedení dat do dalšího měsíce nebo o finanční kompenzaci.
Dobry den.Mobilny intrrnet funguje, spis nefunguje. 13.10.2016 od rana az do 17.30 nesel? je to normalny? Obvykle z vypadkamy na hodinu dve uz jsem zvykly, ale cely den. Asi poslu spolecnost voocall- kam patri