Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8193
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016
V noci z neděle na pondělí 11. na 12. prosince 2016 máme v plánu provést upgrade naší hlavní databáze, což by mělo způsobit výpadek všech služeb na několik minut. Měnit se bude jak hardware, na kterém databáze běží, tak verze softwaru. Již probíhající hovory to neovlivní.
Re: Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016
Víte i přesný čas od kolika hodin to spustíte a kdy bude asi plánovaný konec odstávky? Děkuji.
Re: Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016
Migrace na nový databázový stroj je hotová.
Vypadá to, že vše běží v pořádku. Ještě provádíme kontrolu.
Kdybyste narazili na nějaké nestandarní chování, tak dejte prosím vědět.
Vypadá to, že vše běží v pořádku. Ještě provádíme kontrolu.
Kdybyste narazili na nějaké nestandarní chování, tak dejte prosím vědět.
Re: Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016
Dobrý den, mám problémy od včerejšího odpoledne se někomu dovolat z mého čísla 488 588 169, jak ze svého mobilního telefonu Samsung s Androidem, tak z telefonu Gigaset C470IP. Volaného slyším, ale on mě ne nebo jenom údajně dost špatně.
Může to souviset s uváděnou odstávkou nebo je problém jinde? Prosím proto o radu, jak to vyřešit.
Děkuji, Z. Novák
Může to souviset s uváděnou odstávkou nebo je problém jinde? Prosím proto o radu, jak to vyřešit.
Děkuji, Z. Novák
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8193
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plánovaná odstávka v noci z 11. na 12. prosince 2016
Že není slyšet, nebo špatně, se změnou databáze pravděpodobně nesouvisí. Žádné potíže nepozorujeme. Díval jsem se namátkou na jeden Váš hovor a vypadá OK.695848 píše:Dobrý den, mám problémy od včerejšího odpoledne se někomu dovolat z mého čísla 488 588 169, jak ze svého mobilního telefonu Samsung s Androidem, tak z telefonu Gigaset C470IP. Volaného slyším, ale on mě ne nebo jenom údajně dost špatně.
Může to souviset s uváděnou odstávkou nebo je problém jinde? Prosím proto o radu, jak to vyřešit.
Děkuji, Z. Novák
Prosím můžete poslat id nějakého problémového hovoru, mohu tak prozkoumat, co se stalo v konkrétním případě. Viz. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu