osmdesát píše:
Taky mi vadí, že nejde přesměrování na jiné číslo použít jen tehdy, není-li voip zařízení přihlášeno. Takhle to zbytečně zvoní na obou telefonech. Když jsem zadal mobilní číslo do záložního, vždy mi to někdo vymazal a napsal zprávu, že to se nesmí.
Co přesně jste kam zadal a co přesně vám kdo napsal? Takové zásahy děláme, jen pokud někdo způsobuje zacyklení hovorů. K zacyklení může snadno dojít, když má dvě čísla A a B a zálohuje voláním B a B na A, ale čísla nejdou v jeden okamžik obě, protože vypadne internet. Pak se snadno může hovor zacyklit. Nevím o žádném jiném důvodu, proč bychom to dělali. Záložní číslo typicky bývá mobilní, protože když někomu nejde internet, jiným než mobilním číslem by si nepomohl. Tedy způsob je to správný, jediné omezení je v tom, že si musíte dát pozor, abyste nezpůsobil zacyklení hovorů. Tedy že hovor je směrován z čísla A na číslo B a z B na A ...
osmdesát píše:
Nechápu také, proč v lince, která je mobilní, chybějí nastavení jako např. paralelní vyzvánění a další, která jsou u linek čistě pro voip. Přitom je možné na této lince mít voip, tak by bylo fajn tam mít i nastavení typická pro voip mít i tam.
Důvod je prostý. Příchozí hovory na mobilní číslo nejdou vůbec přes nás, jsou směrovány přímo na SIM. Tudíž bohužel věci jako paralelní zvonění nastavovat nelze.
Z VoIP linky jde bez problému dělat odchozí hovory a jde se na ni i dovolat, ale to se musí volat na číslo v síti a ne na ono mobilní číslo.
Co se týče oné chyby přesměrovávacího příznaku při volání přes SIP jméno, trvá stále ta stejná chyba. Nic dalšího to není. Když si hovor odmítnete, jde to náhradní cestou a tam se příznak přenese i tak. Proto ty podivnosti.