xsouku04 píše:Ano přesně. Můžete tím něco ovládat. Třeba i vypnout/zapnout alarm, otevřít bránu,
Řízení příchozích hovorů z webové stránky
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: pát 02. bře 2012 12:05:31
Re: Řízení příchozích hovorů z webové stránky
Ale, když chci jen otevřít bránu, tam proč musí ústředna hovor zvednout?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8193
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řízení příchozích hovorů z webové stránky
Nemusíte to zdvihnout, v tom případě to bude ovládání pomocí prozvonění. A zvonění si můžete vybrat, tedy můžete předat i informaci o aktulním stavu. (třeba kotle, klimatizace)marekzavadil píše:Ale, když chci jen otevřít bránu, tam proč musí ústředna hovor zvednout?
xsouku04 píše:Ano přesně. Můžete tím něco ovládat. Třeba i vypnout/zapnout alarm, otevřít bránu,
Pokud hovor nezdvihnete, nemůže dotyčný vybrat DTMF volbu (mobil/VoIP telefon to nedovolí, jestli by se to přeneslo, kdyby to dovolil, nevím). Tedy vlastně zdvihnout hovor je nutné, jen pokud je potřebná DTMF volba.
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: pát 02. bře 2012 12:05:31
Re: Řízení příchozích hovorů z webové stránky
To cislo *0071 - nejde pridat do rychlych kontaktu - tak aby to bylo funkcni pouze z telefonu reigistrovanych na mem uctu. (Pridat lze ale nefunguje)
Re: Řízení příchozích hovorů z webové stránky
Zkouším využít kombinaci callback + IVR k vyrozumění osob o události. Událost na serveru objedná přes API callback, jako volající je daná osoba, jako volaný je vlastní linka u odoriku, kde je v paralelním vyzvánění přidáno číslo IVR *007x. IVR přečte hlášku, že nastala událost a aby osoba nějak reagovala - stiskla 1,2,3. IVR pak zavolá skript, který zpracuje odpověď osoby a zavěsí.
Toto všechno mi funguje. Jediný problém je, že celá hláška je dost dlouhá a zadání volby je možné až po přečtení celé hlášky. Je nějaká možnost, aby mohl člověk "přebít" čtení hlášky volbou DTMF? (protože hláška bude stále stejná a každý si už pak bude pamatovat, co která volba znamená).
Toto všechno mi funguje. Jediný problém je, že celá hláška je dost dlouhá a zadání volby je možné až po přečtení celé hlášky. Je nějaká možnost, aby mohl člověk "přebít" čtení hlášky volbou DTMF? (protože hláška bude stále stejná a každý si už pak bude pamatovat, co která volba znamená).
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8193
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řízení příchozích hovorů z webové stránky
Ono je ale běžné, že volbu IVR mohu provést, už když to čte. Podle mne by mělo stačit hlášku přesunout na správné místo. DTMF volbu lze provádět i v tom řízení přes web, jen je třeba si nějak spojit, který hovor je ke kterému člověku.ales88 píše:Zkouším využít kombinaci callback + IVR k vyrozumění osob o události. Událost na serveru objedná přes API callback, jako volající je daná osoba, jako volaný je vlastní linka u odoriku, kde je v paralelním vyzvánění přidáno číslo IVR *007x. IVR přečte hlášku, že nastala událost a aby osoba nějak reagovala - stiskla 1,2,3. IVR pak zavolá skript, který zpracuje odpověď osoby a zavěsí.
Toto všechno mi funguje. Jediný problém je, že celá hláška je dost dlouhá a zadání volby je možné až po přečtení celé hlášky. Je nějaká možnost, aby mohl člověk "přebít" čtení hlášky volbou DTMF? (protože hláška bude stále stejná a každý si už pak bude pamatovat, co která volba znamená).
Re: Řízení příchozích hovorů z webové stránky
[quote="xsouku04"][quote="ales88"]Zkouším využít kombinaci callback + IVR k vyrozumění osob o události. Událost na serveru objedná přes API callback, jako volající je daná osoba, jako volaný je vlastní linka u odoriku, kde je v paralelním vyzvánění přidáno číslo IVR *007x. IVR přečte hlášku, že nastala událost a aby osoba nějak reagovala - stiskla 1,2,3. IVR pak zavolá skript, který zpracuje odpověď osoby a zavěsí.
Toto všechno mi funguje. Jediný problém je, že celá hláška je dost dlouhá a zadání volby je možné až po přečtení celé hlášky. Je nějaká možnost, aby mohl člověk "přebít" čtení hlášky volbou DTMF? (protože hláška bude stále stejná a každý si už pak bude pamatovat, co která volba znamená).[/quote]
Ono je ale běžné že volbu IVR mohu provést už když to čte. Podle mne by mělo stačit hlášku přesunout na správné místo. DTMF volbu lze provádět i v tom přízení přes web, jen je třeba si nějak spojit, který hovor je ke kterýmu člověku.[/quote]
Tak jsem to ještě párkrát otestoval a občas projde DTMF volba i během čtení hlášky, někdy musím stisknout tlačítko opakovaně, aby IVR volbu přijal, přerušil hlášku a přešel dál. Zdá se mi, že je větší šance na úspěch, když se s volbou trefím do chvíle ticha (mezera mezi slovy atd.). Je možné, že by v telefonu nějak interferoval zvuk ze sluchátka s DTMF volbou? Hlášku mám nahranou přes https://soundoftext.com/ a je ve formátu mp3.
Toto všechno mi funguje. Jediný problém je, že celá hláška je dost dlouhá a zadání volby je možné až po přečtení celé hlášky. Je nějaká možnost, aby mohl člověk "přebít" čtení hlášky volbou DTMF? (protože hláška bude stále stejná a každý si už pak bude pamatovat, co která volba znamená).[/quote]
Ono je ale běžné že volbu IVR mohu provést už když to čte. Podle mne by mělo stačit hlášku přesunout na správné místo. DTMF volbu lze provádět i v tom přízení přes web, jen je třeba si nějak spojit, který hovor je ke kterýmu člověku.[/quote]
Tak jsem to ještě párkrát otestoval a občas projde DTMF volba i během čtení hlášky, někdy musím stisknout tlačítko opakovaně, aby IVR volbu přijal, přerušil hlášku a přešel dál. Zdá se mi, že je větší šance na úspěch, když se s volbou trefím do chvíle ticha (mezera mezi slovy atd.). Je možné, že by v telefonu nějak interferoval zvuk ze sluchátka s DTMF volbou? Hlášku mám nahranou přes https://soundoftext.com/ a je ve formátu mp3.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8193
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řízení příchozích hovorů z webové stránky
Tohle by dělat nemělo. Dělá to i z jiných telefonů? Z jakého telefonu to testujete? DTMF se s výjimkou inband ve zvuku už nepřenáší, ale ani z inband by to zlobit nemělo. Kdyžtak napište id konkrétního hovoru a co jste mačkal za DTMF volby. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemuNávštěvník píše: Tak jsem to ještě párkrát otestoval a občas projde DTMF volba i během čtení hlášky, někdy musím stisknout tlačítko opakovaně, aby IVR volbu přijal, přerušil hlášku a přešel dál. Zdá se mi, že je větší šance na úspěch, když se s volbou trefím do chvíle ticha (mezera mezi slovy atd.). Je možné, že by v telefonu nějak interferoval zvuk ze sluchátka s DTMF volbou? Hlášku mám nahranou přes https://soundoftext.com/ a je ve formátu mp3.
Re: Řízení příchozích hovorů z webové stránky
Omlouvám se za delší odmlku. Zkoušel jsem to z telefonů Samsung Galaxy A40 (Android 10) a Samsung Galaxy A20e (Android 10) - na obou se to chovalo stejně. Můžu klidně zajistit otestování na jiných telefonech.Tohle by dělat nemělo. Dělá to i z jiných telefonů? Z jakého telefonu to testujete? DTMF se s výjimkou inband ve zvuku už nepřenáší, ale ani z inband by to zlobit nemělo. Kdyžtak napište id konkrétního hovoru a co jste mačkal za DTMF volby. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu
Příklad některých hovorů:
id 416289915: volil jsem DTMF 1, volba prošla až na sedmý pokus, tedy v rámci hovoru stisknuto 7x 1
id 416289967: volil jsem DTMF 1, volba prošla na první pokus
id 416200847 (voláno ze druhého telefonu): volil jsem DTMF 2, volba prošla až na třetí pokus, tedy v rámci hovoru stisknuto 3x 2