Dobrý večer. S tímto dotazem jsem se již obrátil na messenger Odoriku, ale poté mě napadlo jestli to zde již někdo z vás neřešil. Je možné přehrát volanému zvukouvou hlášku na základě výběru v IVR?
Tedy:
Telefon A - kdokoliv
Telefon B - má linka
-------------------------
Uživatel telefonu A vybere v IVR menu možnost č.1 která je hláškou označená např. jako "test"
Telefon B začne zvonit, uživatel telefonu B telefon zvedne a uslyší vybranou možost - "test" a poté se hovor A spojí s hovorem B.
Snad je to popsáno srozumitelně . Děkuji za odpovědi
Přehrání volby z IVR menu (?)
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8193
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehrání volby z IVR menu (?)
Nějak mně to dnes nepálí, nemohu pochopit, čeho chcete přesně docílit. Obyčejné IVR umíme. Ale tohle má být nějaké zvláštní IVR?
Re: Přehrání volby z IVR menu (?)
Po telefonické komunikaci na *100 jsem zjistil že to nejde. Napíšu zde ale jak jsem to myslel, možná to totiž už někdo řešil a vyřešil.
Telefon A - kdokoliv
Telefon B - můj VoIP telefon
--------------------------------------------
1.) Telefon A vytočí telefonní číslo 555 XXX XXX (mé telefonní číslo).
2.) Telefon A se dostane do IVR menu, které mu nabídne nějaké možnosti (např. 1 - Počítače, 2 - Notebooky, 3 - Mobilní telefony, 4 - Tablety).
3.) Telefon A vybere (pomocí DTMF) např. číslo 2.
4.) Telefon A slyší hudbu.
5.) Telefon B zvoní.
6.) Já zvednu telefon B, a uslyším "Notebooky". (popř. "2" nebo "2 - Notebooky")
7.) Telefon A se spojí s telefonem B.
Telefon A - kdokoliv
Telefon B - můj VoIP telefon
--------------------------------------------
1.) Telefon A vytočí telefonní číslo 555 XXX XXX (mé telefonní číslo).
2.) Telefon A se dostane do IVR menu, které mu nabídne nějaké možnosti (např. 1 - Počítače, 2 - Notebooky, 3 - Mobilní telefony, 4 - Tablety).
3.) Telefon A vybere (pomocí DTMF) např. číslo 2.
4.) Telefon A slyší hudbu.
5.) Telefon B zvoní.
6.) Já zvednu telefon B, a uslyším "Notebooky". (popř. "2" nebo "2 - Notebooky")
7.) Telefon A se spojí s telefonem B.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8193
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehrání volby z IVR menu (?)
Aha, chcete vědět, jakou volbu si volající vybral. Doporučuji tohohle docílit jinak.CoolFido píše:Po telefonické komunikaci na *100 jsem zjistil že to nejde. Napíšu zde ale jak jsem to myslel, možná to totiž už někdo řešil a vyřešil.
Telefon A - kdokoliv
Telefon B - můj VoIP telefon
--------------------------------------------
1.) Telefon A vytočí telefonní číslo 555 XXX XXX (mé telefonní číslo).
2.) Telefon A se dostane do IVR menu, které mu nabídne nějaké možnosti (např. 1 - Počítače, 2 - Notebooky, 3 - Mobilní telefony, 4 - Tablety).
3.) Telefon A vybere (pomocí DTMF) např. číslo 2.
4.) Telefon A slyší hudbu.
5.) Telefon B zvoní.
6.) Já zvednu telefon B, a uslyším "Notebooky". (popř. "2" nebo "2 - Notebooky")
7.) Telefon A se spojí s telefonem B.
Pokud hovor zdvihnete na VoIP, jsou předány poslední tři číslice čísla nebo sip jména, na které se spojuje, tedy můžete už během zvonění vědět, co si vybral. Také můžete mít více linek a volbu můžete poznat podle toho, která linka zvoní.
Pokud hovor zdvihnete na mobilu:
Číslo volajícího změnit podle volby, kterou si vybral. A vy tak při příchozím hovoru nebudete vidět skutečné číslo volajícího, ale telefonní číslo podle volby, kterou si volající vybral. Toho se dá docílit, když před volané mobilní číslo dáte prefix *087. Tedy např. *087608424631 volá na 608424631 ale se změněnou identitou. viz. http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla
Má to dvě nevýhody a jednu výhodu. Nevýhoda je, že si musíte pořídit více třeba nomadických čísel a linek. Druhá je, že bude komplikovanější zavolat zpět z mobilu. Přijdete o skutečné číslo volajícího, které bude jen ve výpisu hovorů.
A výhoda je, že informaci máte už v době vyzvánění, máte tedy více času se připravit.
Re: Přehrání volby z IVR menu (?)
Děkuji za odpověď. Ale nerozumím moc té části s třemi číslicemi. Mohl byste mi to prosím nějak popsat? Protože poslední tři číslice čísla na které se spojuje jsou poslední tři číslice mé linky na které to zvoní ne?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8193
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehrání volby z IVR menu (?)
Poslední tři číslice jsou číslice veřejného čísla nebo sip jména, na které byl hovor nasměrován. Všechna pak mohou klidně zvonit na stejné lince dle toho, co mají nastaveno v paralelním zvonění. A SIP jmen můžete mít zdarma dostatek, abyste to odlišil.CoolFido píše:Děkuji za odpověď. Ale nerozumím moc té části s třemi číslicemi. Mohl byste mi to prosím nějak popsat? Protože poslední tři číslice čísla na které se spojuje jsou poslední tři číslice mé linky na které to zvoní ne?
Tedy prostě si pořídíte více SIP jmen, která budou všechna zvonit na stejné lince (ale nemusí, pokud by např. některé záležitosti vyřizoval i někdo jiný) a budou zde právě jen kvůli tomu rozlišení.
Re: Přehrání volby z IVR menu (?)
Aha, už jsem to vyzkoušel a pochopil. Takže to dle volby proženu přes SIP jména.
Děkuji Vám
Děkuji Vám