Mám (měl) jsem u nich 10 let pěkné telefonní číslo ("stříbrné") a až do minulého týdne jsem ho používal pro příchozí hovory. Minulý týden začaly být s hovory nějaké problémy, tak jsem si řekl, že číslo konečně přeportuju k Odoriku.
Na žádosti o referenční číslo nereagovali, ani po výzvě ze strany Odorika, tak jsem jim zavolal. Po telefonu mi řekli, že mi smlouva vypršela v roce 2011 (!) a že to od té doby jen "dobíhá", že už to číslo vlastně dávno není moje a jestli ho pořád chci, tak jim mám zaplatit nějakých 4-5 tisíc Kč za přidělení čísla na přání. Argumenoval jsem, že jsem o ničem nebyl informován, nikde v uživatelské sekci nebylo žádné varování a že ještě před pár dny tam byly příchozí hovory. Marné.
Prostě někde bylo kdysi v online smlouvě (kterou už nejde ani přečíst nebo dohledat), že se má ročně dobíjet minimální částka, ale vlastně to ani nevynucovali, nijak nevarovali a 7 let mě nechali v blažené nevědomosti
![Šokovaný :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Na VoIP operátora, který byl kdysi špičkou v nabízených službách, docela síla.