Zdravíčko,
když zablokuji v paralelním zvonění obtěžující volání "xxxyyyzzz>*0821", tak to funguje (slyší obsazovací tón). ALE pokud mám u linky nastaveno zasílání mailů o zmeškaných hovorech, ten mail dotazí (doba zvonění 1s). Nešlo by to nějak zneškodnit?
Díky
Blokované číslo vygeneruje akci "zmeškaný hovor"
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8184
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blokované číslo vygeneruje akci "zmeškaný hovor"
Spíš bych doporučil volanému pouštět falešné zvonění než umělé obsazeno. Když máte pořád obsazeno, obtěžující člověk se dovtípí, že blokujete jen jeho, a začne volat od jinud. Pokud ale slyší falešné zvonění, hřeje jej pocit, že alespoň obtěžuje.
Skript, co rozesílá emaily, těžko pozná, jestli je žádoucí poslat email nebo ne. To, že máte uměle obsazeno, nutně neznamená, že o o tom nechcete dát vědět. Asi je lepší email posílat, aby nedošlo k blokování třeba špatným nastavením nebo omylem. Snadno si můžete udělat pravidlo na zatřídění či smazání emailu.
Skript, co rozesílá emaily, těžko pozná, jestli je žádoucí poslat email nebo ne. To, že máte uměle obsazeno, nutně neznamená, že o o tom nechcete dát vědět. Asi je lepší email posílat, aby nedošlo k blokování třeba špatným nastavením nebo omylem. Snadno si můžete udělat pravidlo na zatřídění či smazání emailu.
Re: Blokované číslo vygeneruje akci "zmeškaný hovor"
OK, asi úhel pohledu. Mně to přijde nelogické - pokud uživatele blokuji, mám k tomu důvod a nechci o tom ani vědět my s tím třeba pracujeme tak, že ty maily chodí na helpdesk a pak se tam k tomu vytvoří ticket, takže to zbytečně zatěžuje systém. A držet filtr blokovaných čísel na dvou místech (odorik a ticketovací systém) mně přijde krajně nepraktické.xsouku04 píše:Spíš bych doporučil volanému pouštět falešné zvonění než umělé obsazeno. Když máte pořád obsazeno, obtěžující člověk se dovtípí, že blokujete jen jeho, a začne volat od jinud. Pokud ale slyší falešné zvonění, hřeje jej pocit, že alespoň obtěžuje.
Skript, co rozesílá emaily, těžko pozná, jestli je žádoucí poslat email nebo ne. To, že máte uměle obsazeno, nutně neznamená, že o o tom nechcete dát vědět. Asi je lepší email posílat, aby nedošlo k blokování třeba špatným nastavením nebo omylem. Snadno si můžete udělat pravidlo na zatřídění či smazání emailu.
Každopádně falešné zvonění to stejně neřeší, ne? To přijde mail taky.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8184
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blokované číslo vygeneruje akci "zmeškaný hovor"
Někdo může pustit falešné obsazeno, protože nechce být rušen, ale to neznamená, že o tom nechce vědět.martv píše:OK, asi úhel pohledu. Mně to přijde nelogické - pokud uživatele blokuji, mám k tomu důvod a nechci o tom ani vědět my s tím třeba pracujeme tak, že ty maily chodí na helpdesk a pak se tam k tomu vytvoří ticket, takže to zbytečně zatěžuje systém. A držet filtr blokovaných čísel na dvou místech (odorik a ticketovací systém) mně přijde krajně nepraktické.xsouku04 píše:Spíš bych doporučil volanému pouštět falešné zvonění než umělé obsazeno. Když máte pořád obsazeno, obtěžující člověk se dovtípí, že blokujete jen jeho, a začne volat od jinud. Pokud ale slyší falešné zvonění, hřeje jej pocit, že alespoň obtěžuje.
Skript, co rozesílá emaily, těžko pozná, jestli je žádoucí poslat email nebo ne. To, že máte uměle obsazeno, nutně neznamená, že o o tom nechcete dát vědět. Asi je lepší email posílat, aby nedošlo k blokování třeba špatným nastavením nebo omylem. Snadno si můžete udělat pravidlo na zatřídění či smazání emailu.
Každopádně falešné zvonění to stejně neřeší, ne? To přijde mail taky.
Falešné zvonění to neřeší, jen je to podle mne šetrnější k psychice volajícího, aby neměnil číslo a tím blokování neobešel. Měl jsem za to, že jsou to ojedinělé případy, tedy blokovaných lidí je 0, 1 nebo 2 nikdy více, proto, předpokládám, nemá smysl snažit se to řešit nějak extra systematicky. My jsme třeba nikoho nikdy neblokovali. Naštěstí.
Kdybyste to chtěl řešit systémově, můžete mít seznam blokovaných u sebe a k nám jej nastavovat automatizovaně přes API. Dobré je to také třeba po dvou letech vyčistit.