CLIP v síti při callbacku

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
vpar

CLIP v síti při callbacku

Příspěvek od vpar »

Dobrý den,
zaznamenal jsem nepřenášení CLIPu vybrané linky při callbacku (objednaném z netu) a volání v rámci sítě (modelová situace - callback z mobilu na pevnou u Odorika). Jako CLIP se mi přenáší 822300400, což není úplně to nejlepší do zmeškaných hovorů. Při objednání do PSTN se CLIP mobilní i 910 přenáší zcela normálně.

Děkuji moc za odpověď
Uživatelský avatar
Largon
Příspěvky: 448
Registrován: pon 07. lis 2011 10:14:09

Re: CLIP v síti při callbacku

Příspěvek od Largon »

Dobrý den,
díky za report, podíváme se na to.
Uživatelský avatar
Largon
Příspěvky: 448
Registrován: pon 07. lis 2011 10:14:09

Re: CLIP v síti při callbacku

Příspěvek od Largon »

Tak kolega hlásí, že už by to mělo být opravené.
vpar

Re: CLIP v síti při callbacku

Příspěvek od vpar »

Děkuji za opravu
ROSTA

Re: CLIP v síti při callbacku

Příspěvek od ROSTA »

Mě to zase dělá to, že u jednoho zákaznického účtu s více telefonními čísly se neozobrazí telefonního číslo tomu komu volám pokud volající volá volanému a obě telfonní čísla jsou na jednomz zákaznickém účtu.
Uživatelský avatar
Largon
Příspěvky: 448
Registrován: pon 07. lis 2011 10:14:09

Re: CLIP v síti při callbacku

Příspěvek od Largon »

Dobrý den,
kolegové ještě vychytávají problémy, které se objevily se spuštěním nové proxy. Přidal jsem nám na váš problém interní ticket a podíváme se na to jakmile bude čas.
johndirt
Příspěvky: 7
Registrován: ned 27. kvě 2012 10:27:14

CLIP v síti při callbacku se nepřenáší

Příspěvek od johndirt »

Pěkný den, u svého účtu u odoriku jsem si přednastavil zpětné volání - způsob spouštění prozvoněním. Volanému účastníkovi se ale nepřenáší potřebný CLIP, tj.ani číslo volajícího, případně ani číslo ze kterého je nastaveno spouštění prozvoněním. Přenášeno je v mém případě GEO číslo linky odoriku, pod nímž je ve webovém rozhraní zpětné volání přednastaveno. Díky.
...
EDIT: číslo, ze kterého se prozvání = číslo volajícího: 00420608AAABBB
číslo volaného: 00420602CCCDDD
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: CLIP v síti při callbacku se nepřenáší

Příspěvek od ViR »

johndirt píše:Přenášeno je v mém případě GEO číslo linky odoriku, pod nímž je ve webovém rozhraní zpětné volání přednastaveno.
No to je ale metodicky v pořádku, protože z té linky na jejíž účet je voláno jsou sestaveny dva nezávislé hovory (technicky ke dvěma volaným), které se propojí. Samozřejmě je možné uvažovat i nad nějakou jinou variantou. Ale toto je z pohledu operátorů "nejdůvěryhodnější" a nejméně problémové CLI.
johndirt
Příspěvky: 7
Registrován: ned 27. kvě 2012 10:27:14

Re: CLIP v síti při callbacku se nepřenáší

Příspěvek od johndirt »

ViR píše: No to je ale metodicky v pořádku....
S technickým způsobem propojení zpětného volání i s metodikou "nekonfliktního" CLI jsem dávno srozuměn. Pokud takto operátor ohledně CLI činí, pak tato informace u webového rozhraní s jinak přebohatými možnostmi přednastavení zpětného volání možná chybí. Z praktického hlediska právě v tomto případě u konkrétní "špagety-linie" o mnoho nejde. Babička tetičce pro jednou vysvětlí, že z tohoto "cizího" čísla, z kterého právě volá, bude volat častěji a že na ně není vhodné volat zpět.
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: CLIP v síti při callbacku se nepřenáší

Příspěvek od ViR »

johndirt píše: Babička tetičce pro jednou vysvětlí, že z tohoto "cizího" čísla, z kterého právě volá, bude volat častěji a že na ně není vhodné volat zpět.
Tip

Pokud babička volá tetičce z mobilu častěji, jiné možnosti patrně nemaje (a počet tetiček je přiměřeně omezený), projděte si z hlediska náročnosti na obsluhu a nákladů např. následující variantu:

1. SIMka T-Mobile Twist
2. Balíček Twist pevná plus
3. Přesměrované pevnolinkové číslo od alternativce na mobil tetičky

(Nevýhoda - pokud není aplikován Clip Based Routing, což je naprostá výjimka, každý kdo se omylem dovolá na přesměrované pevnolinkové číslo se dovolá tetičce na mobil, a to na náklady vlastníka onoho pevnolinkového čísla/účtu. Což je ale většinou důsledek "uklepnutí" a ekonomické ztráty jsou jen nepatrné...)
Odpovědět