Do dnešního dne nejsme schopni s nimi vykomunikovat, aby naši adresu dali do whitelistu.
Poslední jejich odpověď zní tak trochu, jako by neuměli česky.Cituji:
Ve frontě ale čeká nyní již čeká více jak 1000 zpráv, které se opakovaně znovu snažíme doručit. Aby se posílalo více zpráv v jednom spojení, je nastaveno, nyní zkoumáme, jestli je to funkční a jak se to opravdu chová.pokud je využit předaný záznam pro potřeby úprav, lze si všimnout, že hlavním problémem je výrazný nárůst spojení za krátkou dobu.
To co popisoval kolega je relevantní radou, kdy v rámci jednoho spojení předáte zprávy které potřebujete doručit.
Alternativně je vhodné pracovat s minutovými intervaly kdy se nepokoušíte desítky zpráv předat v rámci sekund ale je vhodné cíleně navázání komunikace podržet. Příkladem tak předat 20 - 30 zpráv v rámci jedné minuty a v rámci další minut pokračovat podobným způsobem.
V každém případě přidání na whitelist by mělo být z jejich strany velmi jednoduché a zjevně bude účinnější, když si bude i nějaký jim platící zákazník. Žádný jiný mail server na světě v současné době problémy nemá.
Za vzniklé problémy se omlouváme, řešení je:
kontaktovat podporu savany (help@savana.cz) a požadovat, ať dají server mail.odorik.cz na whitelist
nebo
nastavit si v rozhraní odoriku jiný email.