Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8193
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů
Je zde možnost přidat si časově podmíněné paralelní vyzvánění. Pokud chcete aby vám vaše pracovní linka zvonila jen Po-Pá 8:00-19:30 přidáte do paralelního vyzvánění číslo ve tvaru např. *0841508001930*300116, kde *084 je speciální prefix, 1 a 5 jsou dny v týdnu 08:00 až 19:30 je časový údaj a *300116 je číslo linky na které to bude v tuto dobu zvonit. více zde http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla
Pokud chci přesměrovat číslo tak, aby např. 8-12 hodin zvonilo na jednom čísle, 12- 20 na jiném a po dvacáté hodině zvonilo už nikde, je to vše možné. Nyní lze přidat až 8 čísel pro paralelní vyzvánění a tím si nastavit celý pracovní týden.
Pokud chci přesměrovat číslo tak, aby např. 8-12 hodin zvonilo na jednom čísle, 12- 20 na jiném a po dvacáté hodině zvonilo už nikde, je to vše možné. Nyní lze přidat až 8 čísel pro paralelní vyzvánění a tím si nastavit celý pracovní týden.
Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů
Dobry den,
zkusil sem pridat casove paralelni vyzvaneni k lince co ma nomadicke cislo. Pridal sem pokusne podle navodu Po az Pa od 18:00 do 22:00 protoze vim, ze tam kam sem smeroval se v tomto case nachazim. Vse se pridalo za jiz prvni smerovani. Po zkusebnim zavolani na nomadicke cislo se ozve trilek, neco jako ze cislo neexistuje, pochopitelne linka nezvoni a ani neprijde oznameni, ze nekdo volal. Po smazani tohoto casoveho paralelniho smerovani je zase vse ok. Pokud zavolam na vnitrni cislo linky s hvezdickou, linka normalne maka.
Zadani v kolonce smerovani sem mel *123456 a *0841518002200*987654, cisla jsou jen modelova, prvni je vnitrni cislo linky s nomadickym cislem a druhe je casove smerovani na jinou linku.
Bud sem nepochopil spravne jak paralelni casove vyzvaneni funguje, nebo je nekde chyba. Myslel sem, ze puvodni linka zvoni vzdy a v nastavenem dni a case i jine zadane cislo. Je to tak?
Diky za info jak to opravdu je.
zkusil sem pridat casove paralelni vyzvaneni k lince co ma nomadicke cislo. Pridal sem pokusne podle navodu Po az Pa od 18:00 do 22:00 protoze vim, ze tam kam sem smeroval se v tomto case nachazim. Vse se pridalo za jiz prvni smerovani. Po zkusebnim zavolani na nomadicke cislo se ozve trilek, neco jako ze cislo neexistuje, pochopitelne linka nezvoni a ani neprijde oznameni, ze nekdo volal. Po smazani tohoto casoveho paralelniho smerovani je zase vse ok. Pokud zavolam na vnitrni cislo linky s hvezdickou, linka normalne maka.
Zadani v kolonce smerovani sem mel *123456 a *0841518002200*987654, cisla jsou jen modelova, prvni je vnitrni cislo linky s nomadickym cislem a druhe je casove smerovani na jinou linku.
Bud sem nepochopil spravne jak paralelni casove vyzvaneni funguje, nebo je nekde chyba. Myslel sem, ze puvodni linka zvoni vzdy a v nastavenem dni a case i jine zadane cislo. Je to tak?
Diky za info jak to opravdu je.
Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů
Mně by ke štěstí stačilo přeměrování jako má např. Xphone nebo Ipvox. Nepodmíněné, při nedostupnosti, při neodpovídání a při obsazení. To co vy nabízíte sice je použitelné, zajímavé, ale jaksi to pořád není ono. Mimoto obvykle dlouho trvá, než se to vychytá.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8193
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů
Nám vše funguje. Bohužel beprozradil jste svůj účet, takže se nemohu podívat jak kokrétné to máte nastaveno, popřípadě na dané číslo zavolat.TKlf píše:Dobry den,
zkusil sem pridat casove paralelni vyzvaneni k lince co ma nomadicke cislo. Pridal sem pokusne podle navodu Po az Pa od 18:00 do 22:00 protoze vim, ze tam kam sem smeroval se v tomto case nachazim. Vse se pridalo za jiz prvni smerovani. Po zkusebnim zavolani na nomadicke cislo se ozve trilek, neco jako ze cislo neexistuje, pochopitelne linka nezvoni a ani neprijde oznameni, ze nekdo volal. Po smazani tohoto casoveho paralelniho smerovani je zase vse ok. Pokud zavolam na vnitrni cislo linky s hvezdickou, linka normalne maka.
Zadani v kolonce smerovani sem mel *123456 a *0841518002200*987654, cisla jsou jen modelova, prvni je vnitrni cislo linky s nomadickym cislem a druhe je casove smerovani na jinou linku.
Bud sem nepochopil spravne jak paralelni casove vyzvaneni funguje, nebo je nekde chyba. Myslel sem, ze puvodni linka zvoni vzdy a v nastavenem dni a case i jine zadane cislo. Je to tak?
Diky za info jak to opravdu je.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8193
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů
Možnosti přesměrování konkurence sice vypadají jednoduše a přehledně, ve zkutečnosti neumožňují ani zdaleka takové rozsáhlé možnosti jako naše paralelní zvonění. (Případně obohacené ještě o zpožděné zvonění, nebo časově podmíněné zvonění viz http://www.odorik.cz/w/specialni_cislaPitomec píše:To má i 802.cz:
Pokud si nastavíte zpožděné paralelní zvonění na mobil, řeší to všechny situace jedním nastavením. Navíc nebudete mít žádný zmeškaný hovor, pokud si na pět minut odskočíte od počítače.
Nyní je možné kombinovat zpožděné zvonění s časově podmíněným zvoněním. Tedy např. *083SS*084ABhhmmHHMMXXXXXXXXX
Můžete si tak nastavit, aby vám VoIP číslo zvonilo s nějakým prodlením i na mobil, ale ne v noci nebo jinou pro vás nevhodnou dobu !
Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů
Dobry den,
dekuji za odpoved, nakopiroval sem tam zpet to co sem tam mel v nedeli (jen jiny cas) a zkousim to z linky z prace a tvari se to, ze to funguje. Nemam ted po ruce jinou linku, abych to pripadne vyzkousel i z vnitrni site, ta prave vykazovala problem, kdyz mi volal rodinny prislusnik z jineho odoriciho cisla, ozyval se trilek, ze cislo neexistuje. Po zavolani na cislo s hvezdickou to fungovalo normalne.
Ted bohuzel nejsem doma a nemam v dosahu telefon, abych se mohl presvedcit, ze to funguje az do konce.
Pro kontrolu, cislo uctu je me mobilni cislo a nechci ho sem davat, aby mi nevolali prodejni chtraci, ale vnitrni cislo je *412277.
Dekuji
dekuji za odpoved, nakopiroval sem tam zpet to co sem tam mel v nedeli (jen jiny cas) a zkousim to z linky z prace a tvari se to, ze to funguje. Nemam ted po ruce jinou linku, abych to pripadne vyzkousel i z vnitrni site, ta prave vykazovala problem, kdyz mi volal rodinny prislusnik z jineho odoriciho cisla, ozyval se trilek, ze cislo neexistuje. Po zavolani na cislo s hvezdickou to fungovalo normalne.
Ted bohuzel nejsem doma a nemam v dosahu telefon, abych se mohl presvedcit, ze to funguje az do konce.
Pro kontrolu, cislo uctu je me mobilni cislo a nechci ho sem davat, aby mi nevolali prodejni chtraci, ale vnitrni cislo je *412277.
Dekuji
Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů
U konkurence sem to využíval buď tak, že bylo číslo pevně směrovaný jinam, anebo rovnou směrovaný do schránky (což je mimochodem poslední důvod - ta schránka - proč ještě 802.cz mám).xsouku04 píše:Možnosti přesměrování konkurence sice vypadají jednoduše a přehledně, ve zkutečnosti neumožňují ani zdaleka takové rozsáhlé možnosti jako naše paralelní zvonění. (Případně obohacené ještě o zpožděné zvonění, nebo časově podmíněné zvonění viz http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla
Pokud si nastavíte zpožděné paralelní zvonění na mobil, řeší to všechny situace jedním nastavením. Navíc nebudete mít žádný zmeškaný hovor, pokud si na pět minut odskočíte od počítače.
Nyní je možné kombinovat zpožděné zvonění s časově podmíněným zvoněním. Tedy např. *083SS*084ABhhmmHHMMXXXXXXXXX
Můžete si tak nastavit, aby vám VoIP číslo zvonilo s nějakým prodlením i na mobil, ale ne v noci nebo jinou pro vás nevhodnou dobu !
![Obrázek](http://www.danasoft.com/sig/Elnc.jpg)
Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů
Souhlasim s diskutujicimi, paraleni zvoneni vysperkovane o nejake zpozdeni je sice urcite + a Odorik za to zaslouzi pochvalu, stejne tak to casove podminene, o tom zadna.
Ale ...
Stale tam chybi uplne to zakladni, co konkurence nabizi uplne normalne - schranka a reakce na ruzne stavy.
At si kazdy vybere, co jemu vyhovuje, ale moznost zvolit si nektere z vyse uvedenych podminenych/nepodminenych zpusobu zpracovani hovoru by tu mela byt.
Ale ...
Stale tam chybi uplne to zakladni, co konkurence nabizi uplne normalne - schranka a reakce na ruzne stavy.
At si kazdy vybere, co jemu vyhovuje, ale moznost zvolit si nektere z vyse uvedenych podminenych/nepodminenych zpusobu zpracovani hovoru by tu mela byt.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8193
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů
Hlasová a faxová schránka bude. Mít možnost nastavit různé reakce na různé stavy není podle mého názoru nutné.
Víte o nějakém příkladu, kdy by to mohlo být užitečné a nedá se to elegantně obejít jiným způsobem ?
Ony různé stavy mají jednu věc společnou - nejsem schopen hovor vyřídit. Proč bych, pokud mám obsazeno, mělo dojít k přesměrování na jedno číslo a pokud nejsem online na jiné a v případě že jsem na WC a telefon nezdvihnu tak ještě na nějaké další ? Podle mne je tohle pořád jeden a tentýž stav. Díky paralelnímu zvonění můžu nastavit směrování a prodlevy jak je libo a nekomplikovat si život více stavy. To by už prostě bylo příliš.
Stav inhed - nastavím paralelní zvonění jen na číslo kam si přeji přesměrovat a nikam jinam.
Stav obsazeno - to je poněkud umělý stav, protože většina telefonů stejně implicitně posílá fejkové vyzvánění a zaslání "obsazeno" zdržuje, aby šlo případně mezi hovory přepínat. Paralelní vyzvánění zabraňuje, aby ze stavu obsazeno vznikal problém.
Stav nedostupný, nehlásí se - prostě si nastavím zpožděné zvonění na jiné číslo a tím ošetřím tyto stavy - pokud chci.
Uznávám, že porozumět např. zadání čísla ve formátu *083SS*084ABhhmmHHMMXXXXXXXXX může být pro velkou část lidí obtížné. To se ale dá časem doplnit nějakým klikacím rozhraním.
Víte o nějakém příkladu, kdy by to mohlo být užitečné a nedá se to elegantně obejít jiným způsobem ?
Ony různé stavy mají jednu věc společnou - nejsem schopen hovor vyřídit. Proč bych, pokud mám obsazeno, mělo dojít k přesměrování na jedno číslo a pokud nejsem online na jiné a v případě že jsem na WC a telefon nezdvihnu tak ještě na nějaké další ? Podle mne je tohle pořád jeden a tentýž stav. Díky paralelnímu zvonění můžu nastavit směrování a prodlevy jak je libo a nekomplikovat si život více stavy. To by už prostě bylo příliš.
Stav inhed - nastavím paralelní zvonění jen na číslo kam si přeji přesměrovat a nikam jinam.
Stav obsazeno - to je poněkud umělý stav, protože většina telefonů stejně implicitně posílá fejkové vyzvánění a zaslání "obsazeno" zdržuje, aby šlo případně mezi hovory přepínat. Paralelní vyzvánění zabraňuje, aby ze stavu obsazeno vznikal problém.
Stav nedostupný, nehlásí se - prostě si nastavím zpožděné zvonění na jiné číslo a tím ošetřím tyto stavy - pokud chci.
Uznávám, že porozumět např. zadání čísla ve formátu *083SS*084ABhhmmHHMMXXXXXXXXX může být pro velkou část lidí obtížné. To se ale dá časem doplnit nějakým klikacím rozhraním.