Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Dobry den,
dnes jsem na strankach Odorika nastavil "Registrace mobilniho cisla pro sluzbu CLIP". Mobilni cislo mam u Kaktusu. Zkusebni hovor pres Linphone do site Vodafone bez problemu. Druha strana videla cislo Kaktusu, takze funkcni.
Otazka. Stejne musim jit na T-mobile a pozadat na pobocce T-mobile o vyjmuti z ochrany pro hlasovy firewall?
Dekuji.
dnes jsem na strankach Odorika nastavil "Registrace mobilniho cisla pro sluzbu CLIP". Mobilni cislo mam u Kaktusu. Zkusebni hovor pres Linphone do site Vodafone bez problemu. Druha strana videla cislo Kaktusu, takze funkcni.
Otazka. Stejne musim jit na T-mobile a pozadat na pobocce T-mobile o vyjmuti z ochrany pro hlasovy firewall?
Dekuji.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8186
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Ano, aby šlo volat také do sítě T-mobile s CLIPem. Později (cca tak za půl roku) to bude nutné i pro volání do O2 a Vodafone.kerovak píše: ↑pát 16. úno 2024 10:39:54 Dobry den,
dnes jsem na strankach Odorika nastavil "Registrace mobilniho cisla pro sluzbu CLIP". Mobilni cislo mam u Kaktusu. Zkusebni hovor pres Linphone do site Vodafone bez problemu. Druha strana videla cislo Kaktusu, takze funkcni.
Otazka. Stejne musim jit na T-mobile a pozadat na pobocce T-mobile o vyjmuti z ochrany pro hlasovy firewall?
Dekuji.
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Vysledek dnesni akce Firewall - docx zadost vyplnena, podepsana, v pdf poslana online formularem na TM, odpo telefonat z TM ze kaktusi cislo neni jejich, nevidi me v systemu a tudiz nejsem jejich, mam se obratit na Kaktus. Na argumentaci, ze firewall je JEJICH ojebavka, mlela stale svoje, nejde, neumime, neni to nase dcerinka, nazdar. Takze asi tak. Nedelam si nadeje, ze na pobocce to bude jine, vzdavam to nez jim to nekdo shora vysvetli.
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Můžu se jen zeptat, jestli jste v tom formuláři použil stejnou nebo podobnou formulaci žádosti (V příloze zasílám požadovanou žádost a prosím o její předání příslušnému oddělení k řešení) i kategorii a podkategorii jako já (Kategorie: Ostatní, Podkategorie: Nenašel jsem svůj dotaz)? Protože mně minulý týden jen druhý následující pracovní den potvrdili "předání příslušnému oddělení k řešení" a od té doby je zatím ticho po pěšině, což bych i tak nějak předpokládal, ale žádné explicitní telefonické zamítnutí neproběhlo, i když jde rovněž u Kaktus.
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Potvrzuji, že jsem si z Vašeho vzoru vzal mustr a postupoval nachlup stejně, doufajíc, že Vaše žádost “prošla” a řeší se. Tak buď co zaměstnanec, to jiný přístup, anebo ten Váš leží ještě někomu na stole, příp. si to přehazují jak horký brambor. Jsem sám zvědav, jak dopadnete…
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Kaktus má ve Všeobecných podmínkách jasně napsáno:
Takže s jejich výmluvami, aby se člověk obrátil na jakýsi Kaktus, bych je poslal do háje a obrátil se rovnou na ČTÚ.
Kód: Vybrat vše
Tyto všeobecné podmínky předplacené služby Kaktus tvoří součást tvé smlouvy o poskytování
předplacené služby pod značkou Kaktus (dále jen „Smlouva “) a upravují tvá práva a povinnosti
a práva a povinnosti nás, společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., se sídlem Tomíčkova 2144/1,
148 00 Praha 4, IČ 64949681, zapsané v OR u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 3787
(dále jen „my “), coby poskytovatele
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
V TMO prodejně v OC Nový Smíchov bezproblémů přijali doma vyplněnou žádost, a ani nechtěli vidět občanku. První zaměstnanec sice nevěděl o co jde, zavolal druhého, a ten mu pro to našel v jejich interním systému postup - vyřízeno za 2 minuty.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8186
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Děkuji za zpětnou vazbu. Pokud někdo přinese na pobočku vyplněný PDF formulář (ke stažení a vytištění je v prvním příspěvku tohoto vlákna), logicky je velice nepravděpodobné, že by se ten dlouhý formulář zákazník vymyslel celý sám, tedy logické je, že budou hledat další postup ve svém informačním systému.
Postavte je před hotovou věc, chtějte odevzdat ten formulář, aby tam nebyl prostor pro výmluvy, že něco takového neexistuje.
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Asi by bylo z Vaší strany možné podat žádost znovu a v textové části podání zmínit, že jde o opakované podání a rovnou si stěžovat na toho, kdo Vám telefonoval a na informace, které Vám podal s tím, že máte uzavřenou smlouvu s Kaktusem, tedy s nimi (s případnou citací jejich VP - viz výše)? Nevíte-li jméno dotyčného, alespoň bych uvedl přesný čas telefonátu.Cooltour píše: ↑pon 19. úno 2024 19:54:06 Potvrzuji, že jsem si z Vašeho vzoru vzal mustr a postupoval nachlup stejně, doufajíc, že Vaše žádost “prošla” a řeší se. Tak buď co zaměstnanec, to jiný přístup, anebo ten Váš leží ještě někomu na stole, příp. si to přehazují jak horký brambor. Jsem sám zvědav, jak dopadnete…
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Jel jsem dnes kolem pobocky TM, hodil jim tam papir, 10 min argumentoval, a co myslite, jak jsem dopadl? Bez sance. Dokonce priznali, ze ten papir uz videli, ale Kaktus je jina firma, tudiz nepomuzou, mam to resit s nima a od Kaktusu musi k nim prijit ten pozadavek. Psycho! Dokud na to nebudou mit metodicky postup od vedeni, zbytecne si nicite zdravi pocuchanymi nervy. Zaridim se jinak
PS: po navratu jsem si vzpomnel na muj ranni dotaz v appce Kaktusu, zde je odpoved Prijde mi to jako skvela strategicka hra, co rikate? Pokud se nudite, zapojte se taky!
PS: po navratu jsem si vzpomnel na muj ranni dotaz v appce Kaktusu, zde je odpoved Prijde mi to jako skvela strategicka hra, co rikate? Pokud se nudite, zapojte se taky!
- Přílohy
-
- FF75467D-30D1-44B6-BEAA-BBEA512C90F1.jpeg (422.23 KiB) Zobrazeno 1117 x