Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon 19. pro 2016 10:29:40
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Zdravím,
chtělo by to nějaký souhrnný návod jak postupovat podle toho, o jaké číslo se jedná. Já mám dva případy:
SIM, číslo 771xxxxx z rozsahu Odorik
SIM, číslo 777xxxxx, původně Vodafone, portovaný k Odorik
Co mám tedy vybrat na dotaz "Vyberte mobilního operátora, do jehož sítě zadané číslo patří:" ? T-mobile (protože ten provozuje SIM), Odorik (protože je to můj aktuální operátor), nebo Vodafone (protože z jeho rozsahu číslo původně pochází)?
chtělo by to nějaký souhrnný návod jak postupovat podle toho, o jaké číslo se jedná. Já mám dva případy:
SIM, číslo 771xxxxx z rozsahu Odorik
SIM, číslo 777xxxxx, původně Vodafone, portovaný k Odorik
Co mám tedy vybrat na dotaz "Vyberte mobilního operátora, do jehož sítě zadané číslo patří:" ? T-mobile (protože ten provozuje SIM), Odorik (protože je to můj aktuální operátor), nebo Vodafone (protože z jeho rozsahu číslo původně pochází)?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8184
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Nyní jsou obě čísla Odorik. Tedy stačí vybrat Odorik a počkat na další várku 10. března. Někdy v březnu to začne fungovat.ondrej.valek píše: ↑úte 27. úno 2024 8:07:07 Zdravím,
chtělo by to nějaký souhrnný návod jak postupovat podle toho, o jaké číslo se jedná. Já mám dva případy:
SIM, číslo 771xxxxx z rozsahu Odorik
SIM, číslo 777xxxxx, původně Vodafone, portovaný k Odorik
Co mám tedy vybrat na dotaz "Vyberte mobilního operátora, do jehož sítě zadané číslo patří:" ? T-mobile (protože ten provozuje SIM), Odorik (protože je to můj aktuální operátor), nebo Vodafone (protože z jeho rozsahu číslo původně pochází)?
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Dnes na pobočce T-mobilu žádost přijata..Prý o tom věďí,přišel jim postup ověřováňí 20 února.Ověřovali občanský průkaz a prozváněli mé mobilní číslo,poté oskenování žádosti,žádné potvrzení na pobočce jsem nedostal.
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
A jak je to s tim formularem, kdyz je tmob cislo u korporatu?
Nejsi majitel, nemuzes nic predpokladam.
Nejsi majitel, nemuzes nic predpokladam.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8184
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Položil jsem dotaz na T-mobile, jestli je to vůbec možné u právnických osob.Korporat píše: ↑pát 01. bře 2024 8:17:03 A jak je to s tim formularem, kdyz je tmob cislo u korporatu?
Nejsi majitel, nemuzes nic predpokladam.
Je ale pravda, že tam bývá často uživatel čísla někdo jiný než pan jednatel.
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Dnes vyzkoušeno a Clip funkční..Žádost byla podána na pobočce včera s předčíslím 721,teď pár let u Kaktusu..Takže s ťím 10 dnem v měsíci to nebude vždy pravda..
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Já na druhém čísle stále nefunguju. Asi se ta žádost fakt "ztratila". Počkám do konce března a pak to začnu řešit.
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Zkusil jsem také podat žádost přes formulář, jak se tu ve vlákně už párkrát radilo. (Číslo přímo u tmo, anonymní předplacenka.) Po pár dnech přišla e-mailem odpověď, že to musím podat na pobočce. Na pobočce (včera) o ničem nevěděli; pán se radil s dvěma dalšími... Ale protože v systému našel můj předchozí požadavek včetně odpovědi, že to mám podat osobně, celkem mi věřil :)
Jen jim nefungovalo posílání příloh (prý se jim to občas stává), takže se v požadavku pro backoffice odkázali na žádost podanou online (nebo jim možná sken posílali dodatečně e-mailem, nevím jak to dopadlo). Každopádně dneska mi CLIP začal fungovat. (U Odoriku jsem výběr operátora provedl už před cca třemi týdny, ještě před 10. únorem. Takže z toho nejde moc poznat, jak rychle to probublává touto cestou.)
Jen jim nefungovalo posílání příloh (prý se jim to občas stává), takže se v požadavku pro backoffice odkázali na žádost podanou online (nebo jim možná sken posílali dodatečně e-mailem, nevím jak to dopadlo). Každopádně dneska mi CLIP začal fungovat. (U Odoriku jsem výběr operátora provedl už před cca třemi týdny, ještě před 10. únorem. Takže z toho nejde moc poznat, jak rychle to probublává touto cestou.)
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Od toho 20.3. podle všeho zamítají všechny online žádosti (mně se před tímto datem podařilo takto aktivovat jedno číslo, u dalších žádosti od 21.března mně vždy odkázali na prodejnu nebo se už neozvali), nicméně se domnívám, že by měli akceptovat podání přes datovou schránku (protože tím se jasně prokáže identita podávajícího), a to i pro více samostatných žádosti v rámci jedné datové zprávy, i když to odesílatele vyjde na 10,-Kč a musí si předplatit kredit datové schránky alespoň 30,-Kč - pro někoho to ale může být stále schůdnější, než extra cesta na bůhvíjak vzdálenou pobočku. Jediný možný argument z jejich strany by pak mohla být nemožnost ověření fyzického vlastnictví SIM (jako to zřejmě dělají tím prozvoněním na prodejně), ale to by IMO mohlo být možné řešit požadavkem na sdělení jejího ICC ID nebo bezpečnostních kódů jako to je například u online žádosti o vrácení nevyčerpaného Twist kreditu při odportování jinam.
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
24.2. Jsem posílal datovou zprávu t-mobile a bohužel mě tuto zprávu neakceptovali,ani se neobtěžovali mě odpovědět,až návštěva pobočky vše vyřešila,takže cesta přes datovou schránku nevede můj názor..