Dobrý den,
lze přenést číslo od jiného operátora na již aktivní SIM s odorik číslem, které již nepotřebuji, nebo musím objednat novou SIM ?
přenos čísla na již aktivní SIM
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8614
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: přenos čísla na již aktivní SIM
lGarak píše:Dobrý den,
lze přenést číslo od jiného operátora na již aktivní SIM s odorik číslem, které již nepotřebuji, nebo musím objednat novou SIM ?
Bohužel nelze. Přenos čísla lze objednat jen na nepoužitou SIM. Onu stávající SIM může uspat a ponechat si pro stčýčka příhodu nebo někomu darovat.
Re: přenos čísla na již aktivní SIM
Info stále platí? Nějaké omezení poskytnutých systémů od TMO MNO?
Protože pokud se nepletu, tak např. u známých propubertálních žlutozelených sukulentů (TMO s krycím jménem) přenos probíhá právě tak, že je potřeba pořídit fyzickou SIM (i když umí i eSIM) a přenést na ni. A pokud vím, tak SIM bez čísla nenabízejí. Snad tam jde spíš o to, že musí být neaktivovaná.
(A pokud by možné bylo, za jakých podmínek by šlo držet si původní "odpojené" odorik tel.č. ?)
Protože pokud se nepletu, tak např. u známých propubertálních žlutozelených sukulentů (TMO s krycím jménem) přenos probíhá právě tak, že je potřeba pořídit fyzickou SIM (i když umí i eSIM) a přenést na ni. A pokud vím, tak SIM bez čísla nenabízejí. Snad tam jde spíš o to, že musí být neaktivovaná.
(A pokud by možné bylo, za jakých podmínek by šlo držet si původní "odpojené" odorik tel.č. ?)
Re: přenos čísla na již aktivní SIM
Kaktus je jeden z mála, který vyžaduje opak, tj. přenos čísla lze až na aktivovanou SIM, která má číslo svoje původní.
Včera jsem "objevil" jedno mobilní číslo Odorik, které bylo deaktivované v roce 2021 a stále byla v samoobsluze možnost opětovné aktivace.
Včera jsem "objevil" jedno mobilní číslo Odorik, které bylo deaktivované v roce 2021 a stále byla v samoobsluze možnost opětovné aktivace.