Presmerovanie ak nikto nie je pripojený

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
Odpovědět
ondrosik
Příspěvky: 4
Registrován: pát 14. lis 2025 8:22:11

Presmerovanie ak nikto nie je pripojený

Příspěvek od ondrosik »

Pozdravujem, mám zriadenú linku a v nej paralelné zvonenie do hlasovej schránky. Chcel by som dosiahnuť, nasledovné správanie: Ak niekto volá a som prihlásený cez SIP klienta, teda linka zvoní, aby to aj u používateľa zvonilo a ak nezdvihnem povedzme do 30 sekúnd, aby hovor prevzala hlasová schránka. Ak však nie je pripojený sip klient, aby hovor prebrala hlasová schránka hneď. Je toto možné nejako docieliť? Ide mi vlastne len o to, aby volajúci nečakal, lebo teraz to zvoní aj v prípade, že to nemá kto zdvihnúť. Odorik používam krátko, možno je to celé len zjavné, tak ma prípadne len nasmerujte, čo si prečítať. Vopred ďakujem za odpoveď.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8663
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Presmerovanie ak nikto nie je pripojený

Příspěvek od xsouku04 »

Co se má stát, když je linka nedostupná se nastavuje pomocí záložního čísla.

To jde ale špatně kombinovat s tou hlasovou schránkou po 30 vteřinách. Protože pak to bude čekat na schránku a hovor se nepřesměruje na záložní číslo.

Jaký používáte SIP telefon?  Tam by mělo jít nastavit přesměrování, pokud to delší dobu neberete.  Tedy přesměrování do schránky by jste udělal na tom telefonu po třiceti vteřinách. By jste přesměroval hovor třeba na rychlý kontakt 1, kde si uložil spadnutí do schránky.

Pak bude fungovat to záložní číslo, kde můžete použít také rychlý kontakt číslo 1.

Pod rychlý kontakt číslo 1 si uložíte *085100*YY  , kde YY je číslo hlášky, která se má přehrát volajícímu.


Ještě ale prosím počkejte, zkoušel jsem volat ze svého telefonu do hlasové schránky přes rychlý kontakt, ale zatím to nejde. Čili ani tohle řešení zatím nefunguje.  Musíme to nejdříve opravit. Nebo místo rychlého kontaktu můžete použít SIP jméno.  Pak bude takové nastavení možné. Až to bude možné napíši ještě další odpověď do tohoto vlákna.

 
obrazek.png
obrazek.png (155.48 KiB) Zobrazeno 758 x
 
 
 
 
 
 
 
Uživatelský avatar
kovik
Příspěvky: 511
Registrován: stř 16. lis 2011 11:07:52

Re: Presmerovanie ak nikto nie je pripojený

Příspěvek od kovik »

Dobrý den,
chyba při vytáčení rychlého kontaktu do hlasové schránky (*085100YY) je opravena, můžete tedy v záložním čísle použít jak rychlý kontakt, tak speciální číslo.
Prosím otestujte.
ondrosik
Příspěvky: 4
Registrován: pát 14. lis 2025 8:22:11

Re: Presmerovanie ak nikto nie je pripojený

Příspěvek od ondrosik »

Výborne, ešte som netestoval ale vyskúšam. Používam Microsip, je tu možnosť call forwardingu takže by to mohlo fungovať.
ondrosik
Příspěvky: 4
Registrován: pát 14. lis 2025 8:22:11

Re: Presmerovanie ak nikto nie je pripojený

Příspěvek od ondrosik »

Vyzerá to dobre. Microsip mi síce nechce presmerovať hovor do schránky, mám ale pocit, že on používa nejaké vlastné konvencie pokiaľ ide o * a #, tak to ešte musím naštudovať. Aktuálne som v stave, že
- ak je odpojený, tak sa prehrá uvítacia hláška a potom rovno presmeruje do schránky
- ak som pripojený tak zvoní kým nezdvihnem
- Ak odmietnem, presmeruje do hlasovej schránky
Som vlastne spokojný, teoreticky to môže zvoniť dlho ak si to nevšimnem, ale to naozaj tým presmerovaním budem vedieť opraviť, musím pozrieť dokumentáciu Microsip. Ďakujem za pomoc.
ondrosik
Příspěvky: 4
Registrován: pát 14. lis 2025 8:22:11

Re: Presmerovanie ak nikto nie je pripojený

Příspěvek od ondrosik »

Aha, do mailu mi práve prišlo toto Odorik.cz obdrzel nepovolene presmerovani na *085100*1 z linky 712408 a IP adresy 91.219.132.67. Nepoužil som ale rýchly kontakt, môže to byť tým?
Odpovědět